• Willkommen auf Traumfeuer.com!
    Registriere Dich kostenlos und mach mit bei Fanart, Fanfiction, RPGs, Rollenspielen und Diskussionen zu Serien/Filmen/Kino

Wer kommt alles aus der Schweiz?

Werbung:
Ich komme auch aus der Schweiz, nicht aus Zürich aber auch nicht allzu weit davon entfernt.Ich wohne ganz in der Nähe von Wetzikon.
 
<table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Zitat (Caro @ 25 Mai.  2002, 13:55)
Achso , dann Hallo sprichst du schweizerdeutsch?? :blush:


Alissa
 
<table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Zitat (Piper*Phoebe @ 25 Mai.  2002, 14:09)Ich bin auch Schweizerin! *g*
Jetzt sind wir schon 3! :D
Juhui kommst du aus Zürich?? :colgate:
 
Natürlich sprech ich Schweizerdeutsch, was denkst du denn?
Ich wär ja keine Schweizerin wenn ich nicht Schweizerdeutsch sprechen könnte. :D
 
<table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Zitat (Piper*Phoebe @ 25 Mai.  2002, 14:16)
Oh ja ist aber nahe bei Zürich!!!

Also jetzt willi doch mal luege öb iher Züritüsch cönd, wäner das verstönd chönder ja, hihi!!!Tschau zäme
 
Isch au nöd würklich schwirig z verstah. :D
Wänn ich Züritütsch schriib, schriib ich eifach fascht alläs mit ämänä ä und nöd mit e wiä di meischtä wieso weiss ich au nöd. :D
 
<table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Zitat (Piper*Phoebe @ 25 Mai.  2002, 14:22)
Schwitzertüsch rede jetz weis ich`s das ers chönd d^May verstats au au das isch aber dänn komischi sach vindeder nöd???Oder es isch eifach am Tütsche Sooo änlich :eyes:
 
Du fendsch da komisch? Ich nöd, euse Sprach esch fasch gliech, aber wenn mer rede würdet, wärs wahrschiendli schwiriger... nehm i a! Ehr au?
 
Werbung:
<table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Zitat (Alyssa Milano @ 25 Mai.  2002, 14:27):
Caro ich schrib au eifach alles mit ä das isch glaub eifach so!!Ich hett nie dänkt das du Schwitzerin bisch wiso weis ich au nöd ;)
 
Zurück
Oben