• Willkommen auf Traumfeuer.com!
    Registriere Dich kostenlos und mach mit bei Fanart, Fanfiction, RPGs, Rollenspielen und Diskussionen zu Serien/Filmen/Kino

Wer kommt alles aus der Schweiz?

Werbung:
<table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Zitat (Zauberhafte_Phoebe @ 25 Mai.  2002, 14:34)Wer weiss noni, dass i Schwizerin ben? *g*
Ich weis es scho lang aber vo de Caro hett is igendwie nie dänkt!!!
 
Ja das han i dänkt, wüsset glaub eh all scho! *g* Esch mal luschtig i minere Sprach do inne s'schriebe! :D
Vo de Caro hanis gwüsst! :eyes: Ergend immene Thema stoht da...
 
<table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Zitat (Zauberhafte_Phoebe @ 25 Mai.  2002, 14:37)
Ja, ich finds au voll cool das mer da chönd Züritüsch schribe mal öppis anders drum hani au das Thema gmacht :lol:
 
da gibts eine ganz einfache erklärung:

bin österreicherin, versteh so gut wie jeden dialekt der etwas mit deutsch zu tun hat, hab eine freundin in vlbg (ziemlich nahe an der grenze zur schweiz) mit der ich sehr sehr oft telefoniere und sie redet ja so ziemlich gleich wie ihr.. und wenn man das liest, is es klar, was ihr so schreibt, also ..

may :satisfied:
 
@Alyssa Milano: Wieso hetsch du nöd tänkt das ich Schwiizärin bin?
@Zauberhafte_Phoebe: Ich glaub ich han im Thema Radio gschribä das ich Schwiizärin bin.

Ä Kolleginn vo mir sött sich i nächschtär Ziit au mal da im Forum aamäldä dänn sind mir no öppär meh.
Ich finds au cool das mär jetzt da mal chan Schwizärtütsch schriibä!
 
Ich muäss sie mal wiedär dra ärinnärär, sie isch nämlich au än Charmed Fan abär sie vergisst immär sich da endlich mal äzmäldä!
 
Werbung:
Zurück
Oben