• Willkommen auf Traumfeuer.com!
    Registriere Dich kostenlos und mach mit bei Fanart, Fanfiction, RPGs, Rollenspielen und Diskussionen zu Serien/Filmen/Kino

Schwiizer Kafichränzli III

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Hey mädels!!!=)

händers guet??

uiiii Montpellier isch ja so hamer mega mässig geil gsie!!!! isch eifach andersch!!!!! ein grosse nachteil dasd nid d bm machsch, cili!!!! es isch eifach so d sau abgange!!! isch eifach andersch geil gsie!!=) jede abig go feschte, de tag dur grad mal 3 stund schule wo au voll cool gsie isch!! mer hät no recht vill glernt, aber es isch voll s isi lerne gsie!! mit allne lehrer per du, und den häsch im schulezimmer so zimli villes däffe mache!!! eifach immer uf franz!!=) aber das isch gange!!=) s wätter heti nid chönne besser sie... täglich min. 25 Grad, d sunne hät immer gschunne, und wölklis hani eigentlich nie entdeckt!! und d usflüg as meer und so sind au immer voll isi gsie!!=) isch zwar alles pflicht gsie, aber so es müesse isches nie gsie!!=) und den ebe am abig immer z mompi!!=) de club isch immer voll schwiizer gsie!!=)

hehe en halbe roman!!=)

und was triebed ihr so??? was isch das feschtzelt gnau??
 
Werbung:
ok, prüefigsstress verbiss..lüt e be tot...mi vater verschiesst mi.... e han johresprüefige kha.... geometrie...4.1 und er het mega umegmötzlet :S algebra 3.8 (mensch e chas eifach ned :( das semeschter na kei gnüegendi fertigbrocht, und e lehre jo, esch ned eso dasi ned wet, e chas eifach ned :( ah jo, und mir sind sit de 8 johr wo euse mathe lehrer do schaffet die schlechtischt klass woner kha het en algebra :D ) mini ma weisses, mi vater killt mi wenners ghört :S nuja..defür besch in franz und 2 bescht in dütsch *stooolz*

ööh,, montpellier isch mega schön, be zwar nonie gsi aber i kennes so chli, esch mega schöön. boah 25 grad..e wet au...do bi eus ischs wätter grausam, obwohl letscht wuche ischs na so gange, zwar keis traumwätter, aber i bi glich id badi.. :D

cili..wie hesch denn die im gschäft verarscht?
ööh, wieso sinder alli chrank? :( heey, de früehlig chunt, ihr müent gsund si, grinse, lache, glücklech si :D (muah, spinner, as always...)

wönsche nech no en mega schöne obe, muen jetzt chli was verbessere :S
 
üüüü tanja ich will au is M das tönt ja hammer =( aber wirds wohl nie erlebe *schmoll*

festziit isch sone site wie meinbild also ähnlich chasch so en account mache ;)

ooh jesi chlini usruschter passieret (also zh schlechtischi mathi klass sit 8 jahr schem dich! :p )
25grad? isch es doch gest am numi gsi ;)

naja hans so witzli gmacht sbei sgstell und gseit de chef lütet für sie ah debi stimmts ned (mer hend all de spinner dine ka, hend de fernseh na igstellt ka, zu rock musg head banget und alles ;) (wie mer merkt chef war weg :p )

suscht was lauft? ich sammle gad boys :D
 
@ tanja: freut mi für di!!! jo festzit isch öbis wie tillate, eifach nur grad für d region basel.

@cili: i gang 3 wuche in schottland und england go umereise mit dene. ha zersch eigentlich no welle e kollegin mitnäh, bi aber e chli zspot dra gsi und jetz sin alli scho verplant.jänu jetz gangi halt mit de beide jungs elei, i wird die scho chli könne zügle ;)
und bisch erfolgrich im boys sammle?

heeeey wünsched mer glück, i ha morn mi uftritt im irish dance und e zimlige bammel ;)
 
woow töönt ja hammer XD jaa mit zwei jungs unterwägs wird sicher lustig :p die wend sicher nie nachem weg frage :p
hehe aber ebe wirsch es scho zügle :p

hmm jaa so chamers nene bin schono erfolgrich doch isch chli en seich, 6 schribet mer immer schatzi :S naja^^


Viel GLück!!
 
jäjo, mir sin e cools trio ;)

denn hesch jo freii uswahl du glücklichi

dankschööön (lueg mer jetz extra no d riverdance dvd a um e chline motivationsschub z ha)
 
VIIIIILLLLL GLÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!¨

hals und bei bruch!! das chunt sicher guet!!=):foto:

uiii ja die ferie tönded ja hammer mässig!!! ich wott au!!!!

und no mal so was!! ihr händ mich a gsteckt!!=) sitti ich geschter gläse han das ihr chrank sind, bini au chrank!! bin hüt au idhei blibe und so!!!

guet ihr händ defür au vill vorteil im E, cili!!! aber guet usi geile usflüg und sprachufenthält sind fascht nid z übertreffe!!!! hihi

guet nacht!!
 
genauu isch sicher alles perfeckt^^

och gueti besserig tanja!! sorry das mer dich "agsteckt hend" :p hehehe
jaa mir hend vorteil? und welli =( okay mer sind na kli besser als b aber suscht nada... -.-

hehe jaa genau hani uswahl etze mueni nurna wüsse welle :rofl:

suscht was machet er am wucheend na?

bin gester na the davinci cod gugge, ider abigvorstellig isch vom 11:30 - 2:00 gange mit 5min pause ider mitti...
 
ja guet, ihr müned allgemein weniger mache als mir, händ weneiger lang schuel vo dem her..... aber ja eusi reislis sind scho de hammer!!=)

uiii ich han eifahc mega chopfweh!! scho recht lang jetzt brings eifahc nid wäg!!! wie wämmer öpis würd de schädel i drucke!!!!
 
jaa ebe will au reislis mage =(=( naja.. -.-

oooh nimm doch chopfweh tablettene :D
trararararaa ich freu mi so uf die party am abig^^
 
@cili: ischer guet (dr film)?

@tanja: du armi, das hämmer nit welle ;)

hey mädels es isch super gloffe hüt an dr show: bi zwor eimol kurz druskeit, aber das het zum glück niemerds gmerkt, also für mini erschti show bini ganz zfride ;)
 
hey super!!=) isch sicher nur wäg eusne glückwänsch!!=) hihi!!=)

ja han tablette gschlucht gha, aber die händ nix bracht!! guet jetzt isch fascht weider guet!!!!

also gang mal is bett muess mor oder hüt a e konf!! und wieder früh uf!!=)

knuddel
 
eeey leuz

bua ich bin immerno dänne..^^ das isch gerster vielicht de hammer gsi buaaa man... nur zum penne chli blöd han ufme holzbänkli mal na 2 stunde pennt ka :p am 9ni diheime gsi und bis am 3 go penne loooooooooooo

@annika: jaa mini kollegin wos buech ned gläse ka het isch hell begeisteret gsi ich hans buech ebe bis so zur heöfto gläse und somit chli mängel bemerkt^^

@tanja: hoffe es gat der besser..^^

@annika: sehr guet für dini ersti show!!! gsesch han doch gwüsst du chasch es :)

soo haus etze na chli an see go lerne/chille
 
@ cili: ui, das hätti mir im moment ächt nit könne leischte ;) machi denn au widr e so wenni weniger ztue ha hoff du bisch jetz usgschlofe und fit und munter.
das isch immer so bi verfilmige vomene buech, dururm muess me sich eirfach vom buech distanziere und dr film als eigene film aluege.

mis mami het e paar föteli gmacht (eins drfo hani uf fz do) und ufem einte gseht me mini beimuskle...bi richtig verschrocke, ha gar nit gwüsst, dasi scho söttigigi müskeli beko ha an de waade ;)
 
Werbung:
Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück
Oben