• Willkommen auf Traumfeuer.com!
    Registriere Dich kostenlos und mach mit bei Fanart, Fanfiction, RPGs, Rollenspielen und Diskussionen zu Serien/Filmen/Kino

Schwiizer Kafichränzli III

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
annika, das hani au scho paarmol dänkt wo kollege zu mir cho sind mitnere neue frisur :S

also cili, so viel gäld usgä :p jetzt scho? der monet het doch erscht grad agfange? oder sinds no rechnige wo offe send?

jaja, mini prüefig..entweder hani alles rechtig oder alles falsch..e hoffe ufs erschte :-D naja werd scho guet cho

hüt beni scho weder id badi...ai ech das chalt gsi...also wenn mer im wasser isch ischs na agnehm, aber nacher dusse...da verfrührt me ja...jo am sunntig wirds mega schön wätter hets gheisse...e hoffes emu... :D
 
Werbung:
hüt isch verdammt nomol e scheiss tag! ha alles so beschisseni note zruggbeko woni 1. nit erwartet ha und 2. überhaupt grad gar nit ka bruche

dr mathias *schluchz* (ilpollo bi festzeit ;) ) s töllschte an ihm hani immer sini hoor gfunde, so lang und blond (zitat: wikingerfrisur mit lokomotivführer kotletten ;) ) und jetz oh schreck! er het alles abghaue! nix mer da, naja zumindest nüm vil, i hass doch kurzi hoor, soooooo schad. ha e ellelangi diskussion im msn ka mitem. ach gott, männer hän doch eifach kei ahnig!
 
oi, dasch scheisse wenn mer nur schlächti note zruggbechont und mer eigentli besseri erwartet hät. i kenn da :S mer regt sich nur uf. aber chopf hoch, du hollsch die eh wieder uf...

aah, schöni, mittellangi hoor abhacke..dasche süüüünd! i lieb so halblangi hoor bi jungs...i durwuschle immer d hoor vomne kolleg, willer ebe au die frisur het... aber naja..sie wachset wieder nach, hoff eifach dases schnell goht und er se nie meh schnidet ohni dich vorher um erlaubnis z bitte :D
 
heheh jesii es sind na die vo letzschtem monet ich bin eifach zfull für alles :p hhahaah jaja du :)

hmm gad alles richtig oder falsch? da gits au na es mittelmass :p
jajaj duu spinsch id badi ;) ai ai naja es isch scho warm.. doch ebe chan mer vorstelle bi dem windli kas na kald werde ;) naja stärksch mal (oder ebe ned) dini abwähr kräft ;)

jaa isch au recht wenns mal am weekend schöön wird!

ooh annika! das holsch sicher wieder uf, hani amigs au, aber ebe isch scho chli scheisse, vorallem wenns ned erwartet hesch..

ooh ich han au langi hörli (also ja wenns guet passt) schad schad,
hehe wikinger? jaa das passt ja so zu dim gebiet :p ;)
 
uwääääääääääääääääää die erscht LAP vo was weiss ich wie villne durre!!!

ja guet, aber das wunderschöne wätter das weekend bringt mer au nid all zu vill!! ich sött nämli Gschicht lerne!! und zwar vill han am mäntig gschcihts LAP!!! hilfeeeeeeeeeeeeee

uiii langi haar, das isch eifach s geilscht!=)
 
ooh nei tanja, bi dem schöne wetter lerne.. und vorher wommer amigs na ziit gah het isch es arsch kalt gsi.. ironie des schicksals..

ich bin etze gad mitem hundi duse gsi will mini sister mitem junge ider welpe spielstund gange isch und ich ihre versproche han ich lueg ufen ;) naja den hani halt au ned an see köne doch wirdi ja no oft.

gester bini au gsi, und nei mega scheisse eigentlich het de fründ voder kollegin eus sölle fahre doch mer hend en den verpasst und sind mit de velos gange.. jaa wommer den hei hend welle isch de kollegin ihres klaut gsi.
super.
hend chöne hei latsche will mer sind 3mit 2 velos gange (okay ei strecki simmer den 3 uf eis velo :p )
 
ich bin hüt dusse uf de terasse go sünnele mit music ach und no chli dis un das :D

bua gester abig isch au na so hammer gsi :D hehehe

armi tanja =/
 
hihi sölli euch mol vo mim stresswuchenend vrzelle?
fritig: tanze, party, bett
samstig:7i ufstoh, mündl. cambridge prüefig, lehre, obe feriebesprechig, z vil bier, sau müed, am 11i ins bett, schlofe
sunntig: 10 stund gschlofe (!), leider kei gueti idee, nur no müeder, lehre, vortrag vorbereite, tanzprobe, bi fründe uf bsuech, jetz: sterbensmüde!!

oje und nögscht wuchenend wird widr so schlimm.

@cili: was hesch denng eschter zobe so tribe?

@ all: wird widr mol nit schlau us dr männerwelt, isch doch immer s glich
 
Werbung:
oh nei annika! das het ja hert tönt! cambrige?? also welles genau hesch gmacht? s'first? wie ischs glofe?

ich hans au mitem penne übertriebe und bin etze au sau müed naja =(

nöchst wucheend wird sicher besser :)

jaa gester bini so dete wo ich schaffe am statdfest gsi und eh schuelkollegin wohnt au dete und langsam kenn ich ebe guet ihri kollege das isch so lustig immer mit dene, eimal hends mi 5 (djungs) i dluft gschmisse, huckepack gno, mer hend gshacked eifach alles :)
nur scheisse das ich immer sonen wite heiweg ha (meh als 1 stund)
und darum so früeh amigs muen gah :)

ohh männer???? hör uf! ich check die genau keis bizli!!!!!
 
Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück
Oben