• Willkommen auf Traumfeuer.com!
    Registriere Dich kostenlos und mach mit bei Fanart, Fanfiction, RPGs, Rollenspielen und Diskussionen zu Serien/Filmen/Kino

Schwiizer Kafichränzli

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Werbung:
lol bin i froh das i nüme so oft muan goh :D

bwa die düen jo de icheb abe... :D aber isch au chli doof weg de adrese vor karin irem forum:D
 
ja ich find au irgenwie isch es aber mega lustig so zläsäs...


aber ich verstah sie scho, sorry isch es so schlimm wäg dä addy? und das Forum wird ja eh etzt dänn gschlossä.
 
hey ihr all da:) han denk.. ich bin scho meeega lang nüm da gsi.. und das jetzt denn ja gli gschlosse wird hani gfunde ich meld mich wieder mal...

ja also han nur wölle sägä han eu all mega gern becho au wenni mega wenig da ine bin... ihr sind meeeegaaa zwääg und vooll die zliebe persone (cili giltet natürli au für dich love ya^^)

:) und imfall das ich nie me öbbis vo eu wür ghöhre:-( wünsch eu alne e meega schönii ziit und ja... han eu all mega lieb ^^

grüässli gabby
 
hmm luv ya too^^

hmm ich gib der dänn mal no yuki's Link... demit au schön bi eus blibsch^^

bis hüt abig *knuffelz*

@jesI: über was dänn?, ich wünsch der no viel glück :) happy si isch immer guet^^
 
hey ihr schnüggis

ich bin in walchsee =)
äs hät da än net a schluss für 1 euro pro 10 min, und dän hani dänkt, das gaht no und chum mal schnell go luege aber irgendwie häts uf dere tastatur keis usruefezeiche. das isch än seich, ich wo so gern usruefe zeiche han =)

hey gabby, han di au gern

at (hät au keis at uf dere tastatur) annika: ich weiss gits no nüt neus????

ja ja mir händ da so einigermasse schöns wätter, aber vorallem d piste isch genial voll dä hit.
Hüt abig gömmer no go cheggle, mal luege öb ich das no chan. aber mit party oder so, lauft da nid so vill.

also ihr liebe
ich chum die nächscht wuche wieder mal go inne luege

kussi
tanja
 
Werbung:
Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück
Oben