• Willkommen auf Traumfeuer.com!
    Registriere Dich kostenlos und mach mit bei Fanart, Fanfiction, RPGs, Rollenspielen und Diskussionen zu Serien/Filmen/Kino

Schwiizer Kafichränzli III

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
@ annika boah i will au!!! *hüül* paris bini zwar au scho gsi wür aber i liebe döt hera go als ind schuel!
 
Werbung:
oh armi lorena das isch immer so hert wwend dferie wieder fertig sind =(
aach ich brüücht ferie =(
hehe
joo was tüend er so am w-end? hüt blieb ich mal dihei will ich ebe sehr krank bin... :( naja ider leschte ziit bini voll viel krank... lit wohhl am viele schaffe

paris? die romantischi statd? :verliebt: bin nanie dete gsi doch würd au mal gern gah!!!!! viel spass dete
 
@cili:du armi, an dem wird lige.
also i blib au dehei, schliesslich isch s letschte we zimlig wild, gsi und denn nochher in paris...neinei i bruch widr mol chli zit für mi ;)

jo also wenni ehrlich bi: paris findi nit so dr hammer, es isch alles vil zgross, zdreckig und zhektisch. usserdem isches schweinetüür und minere meinig noch au nit so super romantisch. es git tusigi anderi städt wo vil töller sin. aber jo so mit dr klass wirds eh geil!
 
hmm jaaa irgendwie hesch recht, min vater isch au mal in paris gsi fallt mer i und er het gseit seg chli dreckig... aber was solls, will sicher au mal dete hi.... is disney land :rofl: :D! :p

soo ich haus etze den gad an see, doch muen uf mini schwöster warte sie het hüt euse neu baby hund gholt :)
 
jo me muess sicher eimol im lebe döt gsi si ;)

jö, e baby hund...süüüss

i bi so glücklich, hüt zobe gangi mitere fründin öbis go trinke, mir hen jetz e monet lang nüm mitenander gredet, i nimm mol ah mir werde uns ändlich usspreche und denn isch alles widr guet, und i ha ei problem weniger ;)
wünsch euch allne au e super schöne obe!
 
hey maedels!!!!!!!!

alles paletti?????

also apropo drekii stadt.... ihr sind ja no nie in montpellier gsie!!! das isch den e dreckigi stadt:!!!!!!!! also da gfindi paris degege grad obersuuber!!!!!!

aber mir haends eigentlich ganz luschtig da unde!!! =)

also ich haus mal wieder!!

bb und big knuddel
 
heey tanja schön das wiedermal verbi gugsch :) hehe


ooh das isch aber schön annika das es wieder besser also guet mit de kollegin hesch :) freu mich für dich :)

jaaa ich tuen mal es bildi vo eusere okira ine :)

buaaa morn hani min vortrag :) aber wird schon schief gehen :)

heey annika wie heissisch bi festzit? ich han dete etze au es profiel :)
 
hoi mini lüüüüt, bi widr do! i ka nur sage: paris isch dr absoluti hammer gsi, mir hen drei so geili täg mitenander verbrocht!!!

@cili: yeah so cool! i heiss annika (sehr kreativ i weiss ;) )
 
buaaa was hender so gmacht? verzell!! *ich will auch*

hehehe den füeg ich dich bi friends ine, i'm Azucena^^

jaa und suscht was verzellet er so? also ja was lauft eigentlich mit oi anderne? :p
 
jo mir händ nüm so vil miese schaffe durum: shoppe, spaziere, fiire, ässe...hach es isch wie ferie gsi.

jo mir hän uns jo jetz gfunde, finid super, dass de au agmäldet bisch ;)
 
buaaaa sowas willi au, die voll schoggi ja :)

und schöns wucheend ka?
jaa ich eigentlich scho, bis ufdas dasi hüt ider nacht min mage wieder han müese entlehre^^

jaaa megaa cool dasi mi gad gfunde hesch :) jaaa irgendwie het mich dkolleg überzügt mich au azmelde und wini gwüsst han das du au dete bisch hani ned nei köne sege :)
 
jo du aber jetz versinki in stress: projektarbet fertig mache, gschichtsarbet schribe, chemie vortrag am zischtig, franz ufsatz am mäntig, physik terscht am mittwuch und wirtschafts tescht am fritig und drzwüsche muesi no zit finde fürs tennis und tanze, nicht zu vergessen meine kostbare freizeit! ;)

jäjo bi geschter fett gsi go shoppe isch super gsi, aber i ha mi dummerwis widr mol verkältet, i vertrag langsam ächt nüm.

ja ebe in dem fall kennsch jetz denn mi ganze fründeskreis, söll dr mol e paar infos dure gä (mit dene woni in d ferie gang z.b.)
 
oooh tönt jaa meeegaaa stressiig!! hoffe din vortrag isch guet useko!!
und alles andere au no/ chunt na!
schaffsch du eh!

oh verkeltet? hehe wirsch ja lagsam so schlimm wie ich ;) gueti besserig :)

buaa hüt ider schuel soooo booring bin ipennt :D

jaaa foootoss will foootooss sehen :p
 
jo dr vortrag isch nit schlecht gsi. nur unseri power point präsentation het e chli e eigeläbe gfüert und isch automatisch immer witer gange und vil z schnäll für uns gsi, aber susch hämmer das glaubs guet gmacht ;)

bisch in däm fall au so shclimm dra wie ich??? hey i sag dr mi immunsystem isch die reinscht katastrophe das isch jetz öbe die 3 verkältig in däm johr (nit mitgrechnet dr winter 05 ! ) danke, es goht scho widr ufwärts.

isch mer hüt genauso gange, wär am liebschte hei mi go uskuriere (naja hani denn au gmacht, bi am nomittag nüm ind schuel obwohl is eigentlich scho gsachfft hät ;) )

aaaaalso denn vömer mol a: d feli isch mini bescht kollegin, mini nochberin, mit dere woni e monet lang nüm gredet ha, aber mir hän uns jo jetz versöhnt. dr danni (name cyMru) isch mi beschte kolleg, e riiiiiiise schatz i kennen scho siti 2 bi und mit ihm gangi au in d ferie im summer. denn wär do no dr mathias (il pollo) er isch e guete kolleg vom danni und er kunnt au mit in d ferie...hm sagemers mol e so: er gfallt mer scho zimlig guet...mol luege was do no drus wird ;). dr knaschti isch dä vo däm ich dir verzellt ha: de wo au ame in dk gsi isch und ich widr über festzeit troffe ha. d elke (elkeontour) isch au eini vo mine ältischte kolleginne, bi mit ihre im kindergarte gsi, leider macht si jetz denn e ustuschjohr in kanada. ansunschte sins eifach kollege vo mir, mehr odr weniger nätti ( beachgirl 88 zum bispil isch e ganz e schrecklichs wiib) ;)
 
Werbung:
ooh ich het gwüsst wimmer das chan ändere^^ naja schooo passiertt.

jaa früener bini vielicht mal 2 mal im jahr krank gsi... etze jedi zweit wuche :S echt nüme schön!!
duu gasch mit ihne id ferie?? wo hii dene? ;) isch jaa mega cool sone fründschaft :) hehe den hoffi mals beste mit dim kolleg dete :p im summer isch mer ja eh liecht bechleidet ;)
ich kenn mini kollegine usem kindgsi fast nüme =( han jeehnsti mal züglet ka, okay ich übertriebe grad 3mal ;)
ooch bi meinbild hani amigs au bi freunde so falschi schlangene woni gar ned mag... also ja hans de letschti gad usetah ich hasse das vorne dure guet ha..^^

tralala bin hüt volle hane in falsche bus :D wäri doch besser glofe den hetti 7min ka hei und ned 37 :p
jojo suscht han all im gschäft klio verarscht :p
 
Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück
Oben