• Willkommen auf Traumfeuer.com!
    Registriere Dich kostenlos und mach mit bei Fanart, Fanfiction, RPGs, Rollenspielen und Diskussionen zu Serien/Filmen/Kino

Schwiizer Kafichränzli III

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
ja isch jedes jahr so!!=) nächscht jahr isches den zu ehre vo mir!! haha
also die hüt sind sicher wesentlich besser gsie als die geschter!!=) die geschter häsch ja fascht chöne rauche!!!!! aber de gratis znüni isch halt ebe scho au hammer!!=)

Häsch den d ALS nonig gha??????

uiiii d LAP chunt immer nöcher!!!! HILFE!!
 
Werbung:
hehe annika :) was machsch den am wucheendi?

gell tanja, sie chöntet immer so music laufe lah und gratis znüni geh :p und bua die tänzer eimal.. schono geile body hend ka (klar sie sind us wetzike gsi :p)
ach chunt sicher guet, han au gmeint heg i ika voll abloost, und debi hani en 5er ka, (im zügnis hani etze es 5.5i)

jaja als?? ich han scho zwei ka, eimal hani es 5i und eimal es 5.5i ka ;)


toi toi toi bider lap, wie der scho gester live gseit ha :p

bua het morn welle ane fetti party mit so duse übernachte.. aber nei wege dem schweiss wetter abgseit worde :(
 
jo erscht mol isch geil, dases 3 tag goht und zweitens isch s imagine festival in basel woni gang go hälfe, i hoff eifach, dass s wätter schön isch...usserdäm hani nit e sooooooo vil ztue

und was hän dir schöns vor?
 
jaa das isch hammer, es isch sunntig aber morn isch na frei,, so sschöön..

jaa gester den hani na es firme fest ka aben 4ri, ich bin dete die kindergärtner gsi für dere ihri goffe :/ naja bin den am 10 vo dete gange na is nachbersdorf bi mir, und dete chli ghange, doch de best, ich gang mitme typ (en dani) zum banhof, wommer zrug chömed sind all weg! (wege de bulle wo ko sind) super au mini best kollegin und ich het mit ihre muese hei,,. den hend mi so alti lütlis heigfahre.. naja
am fritig hani de voll absturz.tag gah bin den zuder kollegin hei, isch wohl beser gsi ;)

was isch den das für es festival?? jaa ich hofffe swetter spillt mit, bi üs regnets grad ;)
 
s imagine festival isch e festival gege rassismus wo jedes johr in basel stattfinden www.imaginefestival.ch das johr isches eifach dr hammer gsi: i bi geschter vom 2 am nomittag bis am halb 1 am morge pauselos döt gsi. und wenn de als helfer gosch isches e no geiler, will de denn in backstage berich kasch go und dött gratis getränk und z ässe bekunnsch und usserdem no mit de diverse bands zäme bisch...isch wirklich sooooooo super gsi.
 
oooh das tönt ja sehr geil =)
hmm aber sowas giz ebe in züri nie, schad, doch das helfe isch sicher au na astrengend kan mer denke ;)

jojo ich bin gester na kli in züri gsi mit eusne hundi ect. doch am abig hani zu minere eigente erstunig nüt gmacht ;)
und hüt keine ahung was lauft ;)
 
jo isch scho no astrengend gsi, aber het sich ebe durchus glohnt :)

nüt mache duet ame au no guet, kame so richtig usspanne...i ha widr mol e verstopfti nase und bi grad gar nit fit um irgendöbis z mache...
 
ooh neii chrank? hmm ja aber das wetter isch au so komisch, eimal richtig warm 5min spöter schiffets und es wird isschalt, da chammer ja nur krank werde..

jaa wemmer immer was ztue het ect, den isch mer scho irgendwenn mued und will mal nüt mache :)
hehe meno morn schaffe, so blöd =/
aja ich gange glich ned as greenfield. naja
 
muah, i meld mi au wiedermol...han jetzt nid alles chöne läse :(

@annika: jo vo dem festival hani schomol was ghört...schiin na en echt gueti sach z si :)
hei, wieso sinder au immer chrank :D müend nech wärmer allegge.. nei, gueti besserig...hoffe bisch gli weder fit

@cili: wieso gosch denne ned as greenfield (schnief e hät au welle go.. .aber neii)

höt esch e coole tag gsi, e be id badi gange, han chi beachlet, be chli im wasser gsi, han chli gsönnelet...isch na easy gsi, jetzt söti aber vilich chli husufgabe mache

wie gohts nech de so?
 
nei i bi nit krank, es isch glaubs eifach dr heuschnuppe (typisch, kum isch d verkältigszit verbi kunnt dr heuschnuppe...)

jo eigentlig hani nur 3 stund miese schaffe, im gegesatz zu dene vom ok, wo eifach 2 täg hän miese krampfe :p

@cili: schad, denn hetemer uns könnte träffe, i gang högschtworschinlig ans greenfield. allerdings miesti am sunntig morg odr sa zobe scho widr go, wäg dr show...vo däm här muesimers no überlege ;)
 
heey jesi glubisch au wiedermal ine :)

jaa ich chan ned as greendfield will ich mit de kollegin gange wär und die kann nid, und mit de anderne so schisst sie ah :D naja wer vom geld eh ned so dine gläge wen ich mir na 2 wuche italie leiste muen :)

ja den würs mer schono überlege wenn den na tänzle muesch.. und ebe billig isch es nid,...

isches bi dir scho so warm jesi? isch doch 16 grad hüt gsi da gat mer nid go bädele.. doch endlich wirds wieder warm..

hööret uf vo krank rede all im brüro sind krank, die stecket mi bald ah..

..ach ich hans gfühl ich dreh dure :D
 
ich bi total überdräit und panisch :S e ha morn en mathe tescht..toll, mahte..algebra..hanna kei einzigi gnüegendi kha das johr.. naja wenni en 4 er mache esch min schnett au bimne 4i...das wär mini letscht rettig...

also jo, so warm ischs ned gsi, aber mir gönd glich id badi..go beachle und halt go schwümme, wenn mer mol im wasser isch ischs nüm so chalt :D

nei cili, du wirsch ned chrank, denk gar nid dra :D

e wet das endlech rechtig summer wird ey...mensch, juni und s isch na so chalt.. :(
 
brrrrr aber jesi du wirsch na krank.. go bade.. azzz.. hehehe

ach chum das schaffsch du scho! i druck der d'dume für morn! schaffsch du scho =)


jäää du es wird wärmer.. und zu minere verwunderig au mal am wucheend =)

ookaaayy

*ich darf nicht krank werden* :p
 
ich schick dr e paar abwehrkräft cili.

hey nei i ha geschter dr schock vo mim läbe erfahre: i sag nur so vil: männer dörfe eifach nie zum coiffeur ohni wiblichi begleitig mit gscmack!
 
Werbung:
oh das wär lieb :)

wär het eh schrecklichi frisur gmacht???

und hender guet?

ich ja.. mis natel isch gsperrt (rechnige hehe) und jaa i bin müed :D

jesi dini prüefig?
 
Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück
Oben