• Willkommen auf Traumfeuer.com!
    Registriere Dich kostenlos und mach mit bei Fanart, Fanfiction, RPGs, Rollenspielen und Diskussionen zu Serien/Filmen/Kino

Schwiizer Kafichränzli II

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
ja genau am nächschte morge!! ich het ja geschter abig scho nüt degäge gha!!=)

ich weiss nid, aber wii schöckt eifach nid so toll!!! wie au bier isch au nid grad mis lieblingsgetränk!!!

ja wird doch eh luschtig!!=)
 
Werbung:
hehe naja ich bin na italo und somit geboreni wi trinkerin :-P :D

hehe

joo ich denkes scho. Mir machet immer was demits funny wird.

man ich han hüt de ganz tag nüt gmach ned mal glernt.

naja.


und du was hesch so da?
 
uiii ja ich het no sölle lerne!!=)

ich bin chli go shoppe gsie!¨und nachher no chli im net und mit mim mp3 gstritte!!=) er wot nid wie ich!!=)

sodeli i gange jetzt!!=)
 
hehe loool ich han ke geld meh zum shoppa...

hehe..

ja min mp3 isch au but.
doch chum vo min brüeder en ipod üba

bay viel fun^^
 
jee cool so en brüetsch woti au ha!!! =)

ja mis geld isch au scho wieder a de grenze!!=) mal luege für was für wienachts gschänkli dases no langed!!=)

isch no wer da??
 
ich han halt churz vor wiehnachte geburi, also hani gnue geld für wiehnachte :D hehe

ja ich bin do, aber e go jetztde grad,i 10 min oder so , be totmüed...naja

jää so en brüetschi wer ned schlecht :D
 
gäll!¨ich glaub min brüetsch würd echt nie uf so e idee cho!!!

ja vodem her häts vorteil wämmer so churz vor wienachte geburi hät!!=)

ja den ab sofort ab is bett!!=)
 
hehe ja min brüeder isch echt mega, er fahrt mi au immer mitem auto ume wenni will :D

jojo...

churz vor wienachte geburi... chunt mer den ned immer nur eis gschänkli über? ;)

tralalala a ich sött husi mache :eindösen:
 
ööh, e ha shco emer en ältere brüeder wele :(

neii, ich bechome entweder eis groosses, oder 2 mettlerei, so esch eusi philosphie, aber s chunt jo eh ned ufd gschänkli drufaa :D hehe

ech go jetzt go cherze zieh und denn an määret :D hehe, freu mi, e liebe märet, huiuiui :D
 
hehe ja ah wienachte chunts mer ned so uf gschänkli drufah aber am geburi scho :p


hehe viel spass bim kerze zie''
das isch wiedermal öbbis woni gar ned kann (also vorallem nacher sverziere)
 
ich han eifach z wenig geduld fürd cherze!!=)

ach man!! ich hasse das dumme versicherigs zügs!!!

uii so cool!! wämmer eusi brüedere ustusche??? hihi
 
oh nei isch das öbbis woni au no muen lerne? also das versicherigs züg?

*angsthab*

nene ich bhalt mini lieber.. aber ich muen sege defür hanen au müese ushalte woner na schrecklich gsi isch ;) (er het mer au mal dhand ufgschlitzt und so)
 
ja ich halte jetzt au mine us wo er no schrecklich isch!! =) aber muess säge es verbessered sich mega!!!¨


oh ja cili!!! mit dem chasch di den imene Jahr schön befasse!!!!
äs isch eifach mega komplex!!!
 
hehe ebe chunt scho guet..^^


oh nei *schock* da freu ich mich aber gar ned *schluck* naja augen zu und durch. Und wennis ned chek frögi dich :D
 
Werbung:
e be weder doooo, naja be sho sitem 6i do :D

eha 3 wonderschöni bienewachs cherze gmacht hehe, (ok, "wonderschön") ha es huere freudeli kha, e mach das ergendwie mega gern lol si si emu grad worde, :D

si nocher glich ned a määret, isch scho fertig gsi womer hei wele go :D

mini internetverbindig spennt huere, e chome weni der pc aaschalte ned ine, nach 15 min oder so gohts endlech heieiei

ööh... e freu mi ufd lehrstell, vorallem weni de ide finanzverwaltig be :rofl: juhuu, stüürerklärige kontrolliere :D naja

boah ey, de punsch esch scho huere fein gsi...e ha huere z vell tronke, jetzt esch mer schlecht :D
 
Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück
Oben