• Willkommen auf Traumfeuer.com!
    Registriere Dich kostenlos und mach mit bei Fanart, Fanfiction, RPGs, Rollenspielen und Diskussionen zu Serien/Filmen/Kino

Schwiizer Kafichränzli II

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
hehe ja will iich morn schuzl han dörfi ned und ich bin schomal eifach gange den hend es usegfunde und den isch nimma schön gsi


ach mir gats wieder genial er kunnt warschiendli morn zu miar :veliebt:
also warschiendli doch ich gibd hoffnig mal ned uf :)


GRATULIERE JESIII das isch ja würkli fantastisch...

isch das mit em plüs-que.parfait gsi gell?
 
Werbung:
jaa, isch ja schön wener zu dir chunt...er chunt sicher, immer optimistisch bliebe, hehe :D

jaa, s wär schön gsi wenns nume s plus-que-parfait gsi wär... es si ergendwie 2 site grammatik, 1 site hör-verstehen und s dictée...gott, und en grammatik esch jo ebe ned nume ums plus que parfait gange, sondern um alli endige bim akkusativ od. dativ, qui od que, froge zu iifüerigstext, passe compose, s imparfait...blablabla naja egal , e has fertig brocht, e be stolz ufmi :D

juhuu, am mittwpch gömer uf solothurn (dasch jetzt ironisch) a sone vertrottlete mobilitätswettbewerb womer ir schuel vorbereitet hei, mer hend ergenwie 5 oder 6 plakat und en powerpoint präsantation... lol mer gwönne eh ned, naja egal, deför hemer en usflog, e glaub e verschwende und gange go lädele :D

em frog, isch d schuel bim kv schwerig?? :S ich mein ihr hend ja bedi scho so chli ahnig :D
 
ja ich würd mal säge schlimmer als jetzt chas morn nid werde!!! das hät nid all zu vill mit optimuslus zute!!=)

Super Jesi!!! bin mega stolz uf die!!!! :jump:
Gratuliere!!!!

jee ich hoff doch au das er chunt!!! *fürdihoff*

ja ich weiss nid so gnau öbs schwirig isch... weles profil machsch den?? du muesch eifach immer dra bilbe und dini husi mache und so... aber wänd das machsch isches sicher nid alli welt!! und mer wüssed ja jetzt das du d husis immer machsch!!=) (euses vorbild!!) suscht gits den irgendeinisch en moment wod nümm mitchunsch!!(isch bi mir momentan itroffe) hihi
 
hehhe ja hausch doch eifach ab wenns dr blöd dete wird'^^ hehe

ja schwirig isch relativ, ich finds eigentlich na mega eifach fast chli zu eifach (okay ich mache au nur s'e und ich han au scho schlechti note gah aber nie so wie idr sek) ich wür unebedingt wenni dich wär s'm probiere. Ebe ig finde es eifach wenn i dr stunde ufpassisch und ebe chli husi machsch bi eus pennet viel idr stund und chekets nahher nimma.. naja selber schuld.. naja im moment tüend mer eh alles na wiederhole.
aber du wirsch da eh schaffe^^

ich haus mal.
 
ebe, ich mach s E, weli s M det ned ha chöne mache... und e wet jo nacher e d BMS oder mach d prüefig für ad FHS... vo dem her, e meine, e schaff das scho :D

ech go glaubs au jetztde gli :D

muess morn wedermol so früe uf :S naja
 
wieso kasch da na nöd mahe :S muesch ja nur ad bms pr¨üefig :S


booooriiiinnng

uii hüt isch was peinliches passiert ich han scola ufgmacht (wo vorher am bode gheit isch hani ned mitbecho) und sganze klassezimmer verspürtz,... man mini hose sins so nass gsi den hani en lumpe im schuelhus müse suche und allles ufputze :erröten:
 
böö, si hend ergendwie mine note noch ergendwie blabla, und ech wär jo au no en tag länger ir schuel... naja au egal,. e mache nacher eh d BMS oder FHS, vo dem her, muessi be bedem e prüefig mache :D

lol jöö du armi, wie lang hesch brucht zum en lumpe fende??

e be müed :S
 
uuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nei cili!!! du tuesch mer grad mega leid!!!=)
bi eus isch defür scho paar mal öpis vom 3. Stock obe abe gheit!! das isch ammig au richtig peinlich!! will es lueged eifach all!!=)

häää jesi?? ich chum nid drus!!!! s m profil isch ja d bms!!!
han jetzt ich was falsch verstande????

ach mer händ wieder mal ae!! aber seind jetzt den bald feritg!!=) no 1 stund!! nachher hämmers!!=)
 
also, ech han mich kompliziert usdröckt.

ech mache d BMS nach der lehr,welli si ider lehr ned cha mache, well jo, well si s gfüel hend vo mine note her längts mer ned... weg dem machi entweder d BMS nach der lehr oder e mache nach der lehr en prüefig för and fachhochschuel.... ok wenders emernoni verstönd duets mer leid, em erkläre beni halt eifach sch**** :D

sodele, wie gohts ned cho. mer si jetzt ebe in solothurn gsi, und mer hend sogar was gwonne... super :D hehe
 
aha etze chekis au... aber en tag hetsch ned lenger schuel mit de bsm^^ hehe.

hmm mer köömet ab nöchste wuche au en neue schüler über wo usem m gfloge isch... mal gugge was dat für en typ isch^^


er isch cho!! :verliebt: am 1 idr nacht... lol un min brüeder isch na wach gsi (er het ferie isch mit em militär fertig^^.)
naja am 3 isch er wieder gange ;)


tralalala ich bin müed han grad mal 2h pennt.


@tanja: eigentlich ned so lang han mich zert mega vergröllt gah und bin eifach irgendwo hie glofe den bini bi de bar acho und han grad eh putzfrau gse und gfrögt^^-.
ja bi eus rüerts immer extra sache usem 3stock wie zum biespiel geld kaugummi papierflüger.^^

@jesi: was hend der gunne wie gut sinder gsi?
 
ja isch scho au extra bi eus!! isch den aber immer peinlich wenns abe muesch go hole!!=) aber was sölls!! so isch halt mini klass!! und für da liebi sie au so!!=)

ahhhh ja jetzt isch klar!!!¨

@cili: ja momentan hämmer no glich vill schuel wies e profil, aber i de 3. händ ihr den nur no ein tag, und mir glich no 2!! das isch de chli unterschiid!!=) =)

jee freut mi mega für di!!!!!!! het di hüt no schiir gfragt, bisch den aber zschnell wieder wäg gsie!!=)

@jesi: soooo coool, ja was händer becho????
 
also, was hemer gwonne (mer hend eus jo sooooooo gfreut :rofl: ) en railway guetschiin für 100.- do die guetschiine wo chasch die öffentleche verkehrsmettel sueche und en info nomitag imne restaurant :)rofl: der eint vodr klass het us erschts gfrogt öbs au ässe get... was mer eigentlech alli hoffe. well e meine, en nomitag imne restaurant und infos über das z becho esch au ned grad das wahre, aber naja....

es si 6 klasse gsi glaubi, und s hend alli en spezielle priis becho. mer hend der aktualitätspriis becho, naja... ebe, die andere hend alli ähnlechi priiise, aber e be stolz uf eus

mer sind det no go motze well mer so en uralt laptop kha hen (mer hend jo u.a. en powerpoint präsentation kha) ergendwie 480x640 pixel, 256 farbe oder so was, jede falls hend alli andere huere geniali laptops kha... und mer hend wedermol voll der loser laptop kha, aber naja :D ned so schlemm

juhuu, gut das ders checket :D

yeah cili....freu mi för di... esch secher cool gsi... hehe het din brüeder nix gseit??
 
hehe ja ich bin ebe am am mittag mal usnahmswiss mit minere sis ga esse und han nahher na in ka was müese go lese :p hehe darum bini so eh gschnelli gsi^^

hehe ich gah glaubs nahher mal go schlafe :eek:

lol morn chömed mini eltere i mis lehrgeschft am abig zum gugge wo ich so schaff das wird eh wieder so was vo peinlich ich weiss... ah will das gar ned erlebe :

hehe jesi mit ere alte kisrte a em wettbwerb... lool
naja ich würs au hoffe das er was zesse bechomed suscht isch ja das totlangwilig und en blöde pris..


naja ich bin eimal abe will ich denkt han er kunnt (also de ste) den isch min brüeder ufe ko so : waa machsch du da??
ich so: Han nur durst gah...

er so: etze gasch den aber ufe kasch vu mir us mache wenn pber 18ni bisch

naja zum glöck isch er nahher glaubs go penne :D
 
öh, mini eltere hend jo mit as vorstelligsgspröch ¨müesse cho... lol dasch huere easy gsi, si hend chum gred,e ha das so loschtig gfonde,e quatsche die voll und mini eltere sind eifacht stell :D
s werd schog uet, dini eltere werde scho nix schlimms mache ... D:

mer hend das teil ned metgnoh, de laptop isch vodr kanti... si hend gseit mir müessed ihne nume dcd im voruus gää, denn organisiered si der laptop etc.... naja und die hend eus ebe dää ge, und alli andere klasse hend en bessere becho, eschaber jetzt nöm so tragisch... hehe

lol... die brüeder isch extrem cool *g* wet au so eine....

jo e be au huere müed, obwohl ech eignetlechned *zwenig* schlofe... naja au egal, e be au langsschlöfer lol
 
Werbung:
ah svorstelligsgspörch hend zum glück ned müese ko... naja weisch mini mami redet immer so scheiss a so sgpröch (zb ich ernirre mich ungern as übertiebsgspröch vo de sechste id sek ect) LOL naja muss man durch.

naja den isch scho kli unfair.. allne das gliche müesst mer geh...

bwwaa ich bi ellei dihei.. voll chillig grad... müsst das irgendwie na usnütze doch weiss ned wie.. und bi au zfull..

i bi ebe au en langschlöfer :D

ja ma brother lol er het mer sin ipod mal ge :D juuuhuuuu naja ich glaube scho das er getser was bögt het naja LOL

tröölööööö
 
Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück
Oben