• Willkommen auf Traumfeuer.com!
    Registriere Dich kostenlos und mach mit bei Fanart, Fanfiction, RPGs, Rollenspielen und Diskussionen zu Serien/Filmen/Kino

Schwiizer Kafichränzli II

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
uiiiiii äs isch sooooo lushtig gsie!!! =)
guet gsoffe hämmer nid so vill!! hät vorallem nur wii gäh, aber ich und mini mitstiftin und min oberstift händs eifach de ganz abig sooooo gröllig gha!! das glaubsch gar nid!!!

und den isch no so e häx det gsie!! so zäge zum eus unterhalte!!=)
und eimal isch sie eim uf de schoss ghockt und den hät sie so tah, als würd sie ihn vernasche und so.... nachher isch zmal de ladebesitzer cho, sie hät ihn gsie isch ufgsprunge und hät a gfange i einere hurre lutstärich behaupt de hander hegi si beläschiged!!! eus häts eifach immer schier eis gäh!! und uf min oberstift isch sie au mal los!!=) eifach mega gröllig gsie!!=)

hey jesi wie isch dini franz prüefig gange???


ja hans au ghört!¨mega krass!!
 
Werbung:
ööh, tönt nach neme geile obe :D

naja si isch ganz guet gange, am zieschtig weisi de wasi füren note gha han ;)

blubb e go denn mol is bettli...
wünsch der na en meeeega schöne obe bzw. nacht :D
hap disch lüp
 
hehe tönt würkli nach fun... so schad das ich die einzig stiftin bi eus im gschäft bi. und das für immer.
hehe

man ich han zahweh mini wisheitszäh wachset :( hehe naja^^

und wie gats euch?

jesi i hoffe das es eh gueti note worde isch ;)
 
naja, und scheiss drauf...wer scho guet go met der note ;)

det wo ech werd schaffe sends emer 3, i jedem lehrjohr eine... :-D

mer gohts ganz guet, und eich??
 
das met dine zähn werd scho guet...e weiss ned mol öbech wiisheitszähn bechome, e choffs emu ned :D

e wet au en typ :(

weiss ned, velech, muess no luege, und du?
 
i hoffe es tuet mega weh :p

hehe.. ach die blöde mane..

heehe

ne han ebe kein plan was am soir mache....
döröröröröröröörörörrörör
SO ETZE MACHET MER CHLI STTIIMIT DA INE :feiern:
hehe
 
joo, mache mer party :feiern: :rofl:

so wie mer geschter zobe, gott hemer gspunne... mir hend bindere kollegin deheime (im JC ischs langwiilig worde, de simer ebe zu ere hei, mer si 3 gsi) d musik voll ufdräit. hend afo singe und tanze, ufem tisch, am bode...bis am 10ni d nochberin esch cho säge mer seled d musik liisliger mache, de simer wieder i JC :D boah isch aber en mega geniale obe gsi, es esch so loschtig gsi, mer hend die ganz ziit glachet
 
:DLOL du bisch ja genau so duredreht wie ich :D würsch genau zu eus passe :D naja ich han gester nu chlu chillt mit de kollgin bi mir dehei..


bwaa etze het mi das neue mitglied da take_a_walk oder wie au immer.. agsproche so hallo ob ich soli bi :verwirrt:
spinnt di sau :D


yeah ist party time *musik aufdreh und wein hervor nehm*
dörfsch halt na ke wie :D
 
lool, ok de beni froh dasd mi nid us gstört abstempflisch, wenn du au so bisch :D

er het dich agspoche, öbd solo sigsch??? höää... komisch komishc hehe

wiiii esch eh ned feiin. :D ich darf baer ice tea und coci. ich ich "darf kei alkohol" :p
naja egal

e ha jetzt doch was vor *g* e go am 3 zunere kollegin mitnere andere (die 2 vo geschter *g* ) und am sechsi mueni deheime si well mini tante gebortstag het :D
 
hehe ja mer sind doch alll verrückt ;)

ja sonen tubel, ich schrib doch ned übers i net so züg^^

hehe

oooh es fein wiiiliii isch immer lecker vorallem bisch nahher so dure.. aber ich weiss ich chan au ohni alk fun ha.. oder wie mir seget ich chan au ohni fun alk ha :D

LOL ich han de koll aglüte aber es isch bsetzt.. naja.
 
du also, ich muen go....

setzte mer d "party" am obig fort, wenn ich denn wieder da bisch und du vilich au, und schüsch morn...

also, wünsch der na en schöne nomitag, baba hdl
 
hey bellas!!!=)

a eh chli party!!! =) das hämmer geschter abig au gmacht gha!!=)

ja ich gang hüt abig no mal go harrypotter luege!! =) s kollegin wot ebe au no gah!!=)

ja als einzige lehrling, das würd mi chli a schisse!!=)
jesi: wo machscht du d lehr scho wider????

also wii hani au nid so gern!¨isch aber leider au s einizge gsie wos geschter abig zum trinke gäh ghät!! und so bini halt geschter ohni alk im bluet wieder hei!!=)
 
Werbung:
hehe was hend ihr nur gege wi :p

ah de harry potter hani au mal welle go guuge bin au nie dezue cho. doch koll het en abglade den lueg en hald so.

also ich gahne mit kollege und kolegine hüt am abig eis im züri go zie... hoffe es wird lustig^^

kei alk isch doch eh sbeste (also vorallem am nöchste morge)
 
Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück
Oben