• Willkommen auf Traumfeuer.com!
    Registriere Dich kostenlos und mach mit bei Fanart, Fanfiction, RPGs, Rollenspielen und Diskussionen zu Serien/Filmen/Kino

Schwiizer Kafichränzli II

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
LOL jesi^^

hehe ich liebe bienewachs dinger han aumal i eini inebisse wie sie so fein gschmockt het.. aber isch trotzdem kei gueti idee gsi :D

ah schad daser nimma in märt sind..

ach min pc het das amigs au... also das i.net so lam isch...

tsss hesch wiedermal zu viel des guten gah vo dem ruhm.. isch ebe eh süessi sach...

du froisch di uf das?? (bisch chrank? :D) hehe nei isch schön wenndi freusch :)


du ich han eh frag a dich.. hehe weisch du wie mer im photi shop chan schrifte ifüege.. also ich han etze abgelade aber weiss ned wie ifüege dasis nachher immer bruche kan.. :(
du weisch das sicher als profie ned??
also ich bin vielicht nahher scho wech :..
''(bay mal provisorisch) :p
 
Werbung:
deee, der punsch isch glaubs alkoholfrei gsi...

jo e freu mi, e hasse d schuel, e schaffe vell lieber, ok nacher gsehni mini kollege öm alltag, aber glich :S e stells mer eifach mega andersch vor als jetzt schuel...und naja, e fende mi lehrmeischter so lieb :D

du muesch d schrifte entpacke...weisch wie das goht?

und denn eifach i ordner inedue...also Systemsteuerung-->Darstellung und Design-->de lenks uf Schriftarten und denn die entpackte schrefte det ine wenn ali schrefte denne hesch muesch photoshop starte und den setscht se theoretisch gseh chöne bruche :D

e be kei profi, no lang ned :D
 
ja ich denke scho das er alk frei gsi isch :)

ja nachher wird scho vieles anders kunnt eh neui klass und so aber ich gsene mini alte kollege au immerna unter de wuche immer wieder,

und die vo de alte klass sucht immer im zug.

seinzig woni vermiss isch der frei mittweuch numi...^^

ja entpackt hanis scho..

also den probier ichs morn mal us etze bini aber zmüed^^

warschiendlo wirdis nanig cheke hehe..''


naja ich bin in dinere fa gsi das het scho mega usge¨!!! :)

ähm doch also han etze usprobiert ich glaub ich raffs trotzdem :) meeeeeeeeesiiiiiiiiii
 
jey mädels!!!

jesi: wo machsch du s lehr scho wieder!! ich weiss ich bin mega vergässlich!!!! *schämmi*

ja ich han mich frühner au immer mega ufs schaffe gfeut!!!
aber siteme halbe jahr oder so isch mer d schuel 1000 mal lieber!!
ich han eifach die geilscht klass und so und es isch eifach mega fätzig!!=)

ja du, chasch mi gern frage i de versicherige!¨aber öb ich drus chum isch e anderi frag! und i denks eher nid!!=)

ach man ich hasse gschicht das isch immer so vill!!!
 
tanja, ech mache d lehr ir gmeindkanzlei, do bi eus...
arbetswäg---> 5 min z fuess :D be froh dasi ned ergendwie uf basel muess oder so, wie 5 anderi vo minere klass... wösseter, s esch huere krass... 3 hend chemilaborante und 2 hend biologielabornte bir roche... die gönd alli am glich ort go schaffe :S naja egal :D

cili, logisch chasches, met mine super erklärige :rofl: ne, eschs gange, denn isch gut :D
und danke wegem lob :D

ech hasse geometrie, wellis ned checke... und e hasse algebra, wellis no weniger checke...und vo chemie redi am gschischte ned, oder au physik.... e be eigentlech huere doof :rofl: egal
 
ja ich brüete ebe grad über mine gschichtsufzig!!=)

ah ja!! isch cool!!=) uii ich het au so gern ä sonene arbätswäg!!!=) das wär so schön wäni fangs am 10vor achti oder so zum hus us chönti!! wow!!!! *nidisch bin*
ich han en arbätswäg von schlagne 5/4 stund!!=)
 
hhehe aber bis ich das han weisch es sigga also i hoffss

gschicht isch früner mis lieblingsfach gsi doch ezte hanis nimma :weinen2:

jeps jesi es isch gange''

messi namal

ich haus den mal^^
 
ja ich wär froh wännis nümm het!!! das brucht mega vill arbet!! undi ch chönt die ziit au für anders bruche!!!

zudem isches nur eis fach meh wo ich abschlüsse, also eis fach meh woni immene halbe jahr muess ufschaffe und prüefig schriebe!!

fazit: ich chönt ganz guet druf verzichte!!=)
 
oke baba cili, schlof guet, hdl

öh, tanja, 5/4 stund....gottchen...
s coole ar lehrstell döt esch dasi chli metbechome was em dorf so lauft :rofl: hehe naja egal...

öh, mini kollegin het morn gebori und wet das ned...e freu mi sit 356 tag uf mi gebortstag... :D
 
hihi gaht ja nid meh lang und den häsch au du!! =)

ja das isch sicher coo!! aber ich han immer chli s problem was däffi verzelle, und was nid!!=)
 
e darf nüt verzelle, woni be go schnoppere hends mer gseit, alles wasi det erlebe bzw. mache dafi niemer ussestehends verzelle, naja dehalt :D chas versstoh, logisch wenn me inere gmeind schaffet :D

joo, gli hani geburi, endlech, e be jetzt plötzlech die jöngscht weisch, e be nie die jöngscht gsi... mensch *g* egal mer gohts z guet höt :D

e go glaubs jetzde , wönsch der na en mega schöne obe, baba hdl
 
ja das scho... aber bi eus cili gits glich no s eint oder andere, wo nüt us macht, wämmers seit (ussert vertrauliche Date natürli) aber uferne Gmeind därfsch eifahc würkli überhaupt nüt verzelle!¨nid mal dihei!!

ach man de Tag hüt isch soooooo scheisse!!! und mini luune langsam glich!!

aber was sööls!! morn isch au wieder en tag!!=)
 
man mini luuuune isch au da une.

de ma vu mine treum het mich zu ihm go penne iglade und ich dörf ned.
und abhaue willi ned namal nachhem shit vu letschmal^^.
naja.
zudem hani wieder mal puff.
und chan das für prüefuige morn ned.
richtig blöd.
lol.
wie gats eu so?

@tanja wow... das wär nüt für mich.
hehe du bisch eh schöni optimischtin (ned das des scheisse wär^^)
 
Werbung:
ööh, wieso gohts euch ned guet mensch, jetzt won ech so genialschti luune ha :D naja

@cili: wieso defsch denn ned go?
@tanja: jo d cili het recht, bisch en huere optimischtin, das gfallt mer


JAAAA!! e ha es 5i kha en franz, e 5i, und die prob het doppelt zellt, well si 2 lektione lang gange esch... JAAA!!!!
 
Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück
Oben