• Willkommen auf Traumfeuer.com!
    Registriere Dich kostenlos und mach mit bei Fanart, Fanfiction, RPGs, Rollenspielen und Diskussionen zu Serien/Filmen/Kino

Schönster Frauenname

Werbung:
@Troxa: das mit duftbäumsche isch schade. mit kot von disch auch. Isch hab vergesse was isch sage wollt vielleischt kommt später wida in kopf
 
Ja, so isch dasch mit heutige Brillenjugend, wählerisch und voll unkorektes Deutsch. Kontaktlinse isch auch net bessa isch auch heuteKontaklinsenjugend,
 
Da hascht du rescht. Was meint ihr andere leude dazu? Isch muss gleisch nochma in Dönerbude. Da isch jemand krank. Kommsch du heut abend um 8 wieda?
 
@ PHT Dönabude krank is wer. wer denn ? Murat?
 Komm och gleech mal vorbei. Komm um 19 Uhr widda, mehr les in Messanger, aba erst gleich muss erst schreibe
 
Jetzt habt ihr so wischtige Unterhaltung gehabt. Isch muss was sage dazu. Isch bin verzweifelt. Mein Brille isch ja weg. In Abflussrohr. Hat mein Kot zu Handy geformt und misch eine SMS geschribet. komm nischt mehr zurück obwohl isch disch vermisse hat geschrieben. Soll isch neue Brille kaufe oder liba Kontakltlinse. Isch bin total am bode zerstört. Was soll isch mache.
Kontaktlins vón disch isch krass verwöhnt. du musch mal erzirhrn. Wue geht's verliebte Brille? Hat sie endlisch gesagt?
 
Isch weiß nischt. brille isch auch doofe Charakta. Muss isch noch überlege. Verliebe sisch Kontaktlinse auch imma? Das find isch nämlisch nischt gut. Isch war heut bei krasse Optikarin und hab gefragt um Hilfe. Sie hat gesagt, isch seh so und so blöd aus. Hat misch escht geholft. Jetzt weiß isch imma noch nischt was isch nehme soll. Helft misch. Der Tod und PHT ihr kennt misch doch seh isch wirklisch so kotisch (sch**** darf isch ja nisct sage.) aus?
 
@ troxa neee, siehst krasssssss aus. Kontaktlinse verliebe sich och aba nur in Restmüll, isch doch korekt oda was ?!?
 
Kontaktlinse haben dann aber keine korrekte geruchssinn. Mein alte Brille hatte nur einmal wo verliebt war sie in Müllautoduftbäümschen. Hat nischt so gestinkt. Isch weiß einfach nischt für was isch misch soll entscheide.
 
@troxa: kauf disch wieda brille. is krasser. vielleischt verliebt sicsch in mein erbstück. weischt ja, isch erbstück und schon alt. aber mit beziehung. weischt du normal kann sisch nur schimmelkäse leischte aber beziehung isch nischt korrekt. wenn sisch verliebe vielleischt versteckt sisch nischt mehr in mülleimer oda abfklussrohr. Du willsch wisse ob du scheiße aussihsch? tut misch leid. aba ja. Optiker hat rescht. bischt du auch bei warlock? hat zu misch auch geasgt isch seh krass kot aus.
 
ja isch bin acuh bei Warlock. Isch krass erlisch, der Alte. Danke dass ihr eusch so habt bemüht. Aber mein Brille hat schon wieder SMS geschriebt will lasse scheide sich und komme zurück. Kann nur bissschen dauern hat gesagt weil muss schwimmen dursch korrekt viele Abflussrohre. Wie findet ihr?
 
Find isch korekt. Isch nocht bin beí Warlok. Kontaktlinse geh ick imma zu Aldi, besser qualität und so, is doch korekt, oda ?
 
Stimmt, bei Aldi isch kaufe meine Klamotte. Aber manschmal isch gucke auch nach Kleider in Altkleidersammlugsack von den anderen Leute. Aldi Brille isch imma zu schwach für meine Auge. Letschtes Mal auf einen krasse Party hatte isch Aldibrille an. isch hab gedacht da wär ein geilen Tuss und hab gelabert zu, aba dann hat misch jemand gesagtet:"Ey du redescht mit Feuerlöscha bisch du scheiße oda was?!" War misch konkret peinlisch seitdem isch geh liba zu Warlock. Isch Brille korrekt für meine Auge.
 
Werbung:
Wie teuer is bei Warlock, vielleicht ick kaufe dann auch da, weil nur braune Kontaktlinse langweilig, brauch bunte sammlung, je nach dem in welchen Müll sich verliebt Kontaktlinse, werde sehe.
 
Zurück
Oben