• Willkommen auf Traumfeuer.com!
    Registriere Dich kostenlos und mach mit bei Fanart, Fanfiction, RPGs, Rollenspielen und Diskussionen zu Serien/Filmen/Kino

niedaöstarreichisch

Rainbow

1.000er-Club
Registriert
2 März 2003
Beiträge
1.202
Ort
In mEineR verQueRen WeLt
Ich hoff es ist nicht verboten ein "Dialekt-Thema" zu eröffnen, ansonsten tuts mir leid ;) .

Also hier drin wird ausschließlich Niederösterreichisch geschprochen.
Egal ob Mostviertlerisch, oder Industrieviertlerisch *g* nur eben kein Hochdeutsch oder vorarlbergerisch etc.

Viel Spaß! :)

I wünsch eng vü Spaß, Leitln! I bin ausn Mostviertl ;) .
 
Werbung:
Griaß eich!

No servas! No a Mundoatthread. Des gfreit mi, dos wenigstens a poa a österreichische Mundoat kennan. ;)
 
jo dere!
bin ausn industrieviertl alland geanu... vl kennts wer?i schreib a mit olle freind im dialekt.....is afoch kirzer!monche wörter san scho gspassig won mas schreibt.... *llllloooolllll*
 
Hey ihr...sorry, dass ich hier so reinplatze, aber schriebt ihr auch wirklihc so? also gibt es bücher oder sonst was, wo ihr so schreibt? wir mich ma voll interesieren.
LG Siria
 
ich mein in der schule oder so... oder gibt es bücher in denen ihr so schreibt... oder in den briefchen, die ihr an die freundin im unterricht schreib^^ LG
 
Hallo Leute...i bin zwoa ned aus NÖ, sondan aus Obaöstareich oba i denk moi unsa diealket is eh ned so vaschidn, oda? Sunst measts mi hoid wida ausihaun *gg*

@Siria: ich schreib meinen freunden alles in der mundart, SMS, Briefchen, Postkarten aus dem Urlaub...ich find das anders irgndwie komisch *lol*

lg Sarah
 
Werbung:
na i hob nu zwa wochn schui...i bin wie gsogt aus OÖ und do meas ma nu zwa wochn ind schui geh...dafia homma daun ferien won is cho wida in da schui sitzts *lol*
 
Zurück
Oben