• Willkommen auf Traumfeuer.com!
    Registriere Dich kostenlos und mach mit bei Fanart, Fanfiction, RPGs, Rollenspielen und Diskussionen zu Serien/Filmen/Kino

Wer kommt alles aus der Schweiz?

Werbung:
HI
Bisch au scho wider da???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ich gang grad no gschnäl i muis Forum.

***Piper***
 
àndwäder gosch uf www.charmed-world.de und dann häts so News vo mir.

Irgendwo uf dä Startsitä stot, dass äs Forum online isch .Döt drufdruckä

Oder äifach www.serge-camille.de/cgi-bin/vali/yabb/YaBB.cgi
ige.

***Piper***
 
Hoi zäme wie ihr wüsset han i es chliises problemli mit de anderne da im Forum wegem Alyssa gliiche!!Glaubet ihr mir wenigstens das ich de Phoebe gliiche??Ich hoffs  :eyes: !!

Ich gang grad mal zu www. Charmed-world.de also dän Tschüssli Alissa
 
Problem met de andere? Das glaub i nöd. Sie chönnts eifach ned glaube...
I chan schlecht säge, ich glaub der oder ich glaub der nöd. I kenn di ja nöd, aber möglich wärs scho, dass du ere gliechsch..
 
Alyssa: Wir könnten dir ja glauben, wenn wir mal ein Foto sehen würden (jaja, du hast keinen Scanner, ich weiß, weich doch mal zu einer Freundin aus..)

may
 
Wie wärs wänndt ämol ä FotoCD machs?
Dänn häsch Bilder scho grad ufem Computer.

***Piper***
 
Werbung:
Zurück
Oben