• Willkommen auf Traumfeuer.com!
    Registriere Dich kostenlos und mach mit bei Fanart, Fanfiction, RPGs, Rollenspielen und Diskussionen zu Serien/Filmen/Kino

Schwiizer Kafichränzli II

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
wieso chasch du zunere kollegin wenn morn schuel heshc, und ich nid??? säg eifach ned dasd frei hesch :D

naja, höt chano för chemie lehre..hey die hends voll uf eus abgseh in letschter ziit, naja, so chani mis letschte 5-6 in chemie chli verbessere höhöhö......mensch, mini streberphase nervt.....dasch ned schön....obwohl, chemie macht fun :D

ja, mini kollegin chont ENDLECH weder id schuel morn, se esch jetzt die ganz woche und letscht woche chrank gsi, ond e ha ere emer chöne go d husi brenge :eek:
 
Werbung:
Jesii bisch du gsund??? langsam mach mer sorge :D

ja ebe ich gahn gar ned zu dä kollegin also min plan:
Ich gahn am 10 zum kolleg ebe uf pfäffike (7min wäg mit em zug) den zu ihm hei und penn dete bis am 4:45 den am 5:26 fahrt dä zug zrug und gabby und ä anderi koll chömed mi am banhof go abhole und mer gönd go shischa rauche bis mer schuel hend hahaha

hehe wie laufts eigentlich mit därä neuä da ?
 
aha, aber e weiss ned, öber du wörklech vell wersch schlofe :D

und ja, ich bin ned gsund, ich spenn huere in letschter ziit.....bin voll öberdräit, andersch als schön :eek: was ich bloss weder han??

red ned vo dere domme blöde schl****. se esch so dräckig grusig. wäääääh. se macht sech so derb a ehn an (mi anonym :D ) soooo grusig, weisch, ned mol e mach mi so a en ane, ok, e mach mi gar ned a ehn ane, aber weisch, se chum esch si cho het se sech scho ane anegschmisse ond ide schuel het si au s gfühl se müess nüt mache, ond de schnorret sie emer bosnisch oder was au emer...de sägi emer: hey hallo? dütsch bitte mer hei s rächt z verstoh... grrrrr....
ond si macht sech a ehn ane , a MI juro..ok, er esch ned mine, aber er het öpis bessers verdient (z.b. mech, nei seich) bpah , die frau macht mi so hässig
 
hehe sicher scho het er öbbis bessers wie dich verdient^^ ja gaht er den uf ihri amache i?

hehe was denksch vo mir^^ nei mer hend abgmacht nu penne, weisch irgenwie gaz mer nu darum so was scheiss crazys mache^^ isch natürli so ä spontani idee vo eus

hehe vll hetsch du die wuche im bett sölle liege und ned dini koll :D
 
nene isch scho guet, das ech id schuel ben....so hani mini freud und energie chli verstreut :D

cooli idee :D gfallt mer, machi au mol hehe...

naja, s chont druf a,er macht wie be allne, (ebe au be mer) mängisch macht er met, mängisch macht er eim fertig, mängisch so mängisch so.....aber öpis macht mi stolz, ehre heder no nie schätzli gseit (mer ebe scho) :p
ok, mängisch schiesst er met schätzlis eifach um sech ome, aber EHRE heders no nie gseit :D
ond woner mich umarmt het letschti, wenn blicke töten könnte sägi da nur, scheisse man, sie het mi mega bös agluegt......und ja, sie goht mer chli usem wäg , weiss au ned wieso :D

zu dinere frog eigentlech: er fend se doof, er macht eifach mängisch met
 
hehe^^ chammer vorstelle die isch sicher fast vor iversucht verplatzt ;)
okay wäri warschindli au... jöö en bueb wo schatzi seit^^ hmm überleg das giz bi eus glaub ned :p

ja eigentlich wemmer so überleit isch dschuel no easy.. naja wird mer chli beschäftiged het kollege aber glich.. freu mi ufd ferie :D

taratata
 
merkt me das ECH iiversöchtig be?? :rofl:

ja, er seit eifach schätzli so us spass ond so...naja....


ja, schuel esch easy, hesch alles greglet, muesch eigenntlech nix mache, user ebe dä scheiss woder d eltere gäbet, aber e be froh i eim johr doss z si :D
 
hehe, ihr schriiben d schnell :D

man d schual sött immer so sie wie hüt, de lehrer isch eifach nid in d schual cho:D es isch so luschtig gshe, denn send ganzi 2 lektione usgalle, also hani scho am halbi 2 d schual us kah :rofl:
hehe so gaaill :D

bwaa und min kolleg hät en body :verliebt: mer send nämli no chli an chiesfang und d buaba send go bade ;) bwaa der body :verliebt:
loool :D

hehe...

man jesi, die isch echt a schlampe, isch aber jo eh rächt, das de juro sie ignoriart :D
 
weisch, er ignoriert se net, sondern er macht meischtens met, und provoziert se usw. ond se fends mega geil...........dommi zicke ey..

*g* anja....das gfallt der de weder.....de body vom kolleg :D

ja isch bi eus au scho gsi, de lehrer esch eifach ned cho :D esch so en z geile morge gsi, de het de franz lehrer eus versuecht dütsch gä..... hehe
 
loool, na ja, wenn er echt mit macht, den isch er und sie dumm ;)

ja he der hät sooo a schööne body so a richtig schöne sixpack :D hehe

waaah und es isch sooo schlimm gshe ;) man he... de kolleg isch go bade und wo er usa cho isch... jaa chön er eu denke was usagluaget hät... :D looool, i luaga genau hi! he echt :D man i ha nu na glachet, es isch sooo peinlich für ehn gshe :D

hehe... ja es isch huara luschtig gshe, isch eifach nid cho;)
 
hehe oh scheisse scheisse das isch peinlich :D gross, klein? :D:D nei ich seg nüt
wow weisch bi eus i dä klass.. alles hünerbrüscht
aber min ex-ex-anonyme (etze best friend) het sich deletschti obe uszoge.. damn isch dä durätreniert.. bin en grad wieder verfalle ;)

hüt hend glaub all mal en schöne schueltag gah woow :)
ich hans au so geil^^ mer hend ja projecktwuche und immer hani frei oder pause :D
 
loool i wür sege ehner klein :rofl: nai es isch so echt peindlich für ehn gshe ;)

lool, jaah es gits au selte, das d schual schön isch ;) hehe :D

und cilli, freusch die üf hüt obet? ;)
 
ja chammer vorstelle uii hoffendlich passieert mir nie so ÖBBIS ändlichs looooooooooool

hmm mer endecked sicher all schlächte site grad so wemmer mit dä schuel fertig sind..

hehe joo sicher freu mi.. bin scho fast chli komisch nervös :) woow ich finds eifach soo witzig so en,(au wenn eigentlich ned so grosse) shit zmache :D:D aber glich ich hoffe dä typ laht mi schlafe hahahahah:) aber meh freui mi uf morn am morge am 6 den chömed all kollege und mer rauched no eis :p

tarata morn mueni no wegem lehrvertrag luege :)
dumedidum
hehe dä typ mit dä hose chan der sicher nüm id dauge luege, bisch den die einzig wos gseh het?
 
lool sags nid ;) ok i gfinde mer händ nüüüt so intims wia sia ;) aber denoch... loool :D


du waisch nid. öbt bi ihm chasch schlofa? na dann viel spass :D
lool und wär nünt d shischa mit? i meine dia send jo zum teil echt groos :D

hehe :) viel spass bem unterschriiba ;)

loool nai mini kollegin häts au gshe, und alli andere send noher halt drufcho das er "ne" dussa kah hät ;) es isch soo peindlich für ihn gshe, na ja, er wais au nid rächt wers alles gshe hät, und wer net :D
 
Werbung:
heheh naja su häsch es gseh

hehe ja bin dem typ isch nie öbbis sicher^^
und naja han mini, mini schischa (ganz ne kleine hats aber in sich) dä gabby mitgä demit ich sie ned extra uf pfäffike muen mitneh.

man ich han mal lust uf em trip *root* nei ich han nüt gseit :p
 
Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück
Oben