• Willkommen auf Traumfeuer.com!
    Registriere Dich kostenlos und mach mit bei Fanart, Fanfiction, RPGs, Rollenspielen und Diskussionen zu Serien/Filmen/Kino

Schwiizer Kafichränzli II

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Im tessin sinds violett, so geil :D
aber wo heschs snatel s letscht mol kha, hesch ebe in shaan glo, oder wie???

es isch erscht 10 vor 12....aber scho sonntig, gott schisst mi das aa morn id schuel
 
Werbung:
jah, also waisch wienis mit violet meine a so: http://www.schlechtwetter.ch/Medien/lightneu/images/Blitze am Ricken def.jpg

isch huara shcön...:)

ja mi schisst au a, in d schual... mer chön morn voll de vortrag über... de lehrer isch uf d page (dickarsch) und hät d föteli und so agluaget, und e typ hät en GB itrag gmacht ü^ber de Lehrer wo er mol bsoffe gseh isch, den hät er de kollegin aglütet und gsait, sie söllen der weg dua... und er müessi morn mit üs do drüber rede, es gäch so nüm witer...
 
hey anja das chunt scho wieder füre.. wo häsch es den zletscht ga?
höö was isch mit em tessin? sorry bin hüt chlli dumm^^ also naja eigentlich wie immer :D
scheisse anja.. naja ich wür dä gb bitrag ned lösche :D:D:D hehe
und übrigens.. schöns set, gfallt mer mega!
 
si het ihres natel wieder, aber s isch kabutt :D *g*
naja, das gwitterbild wosi zeigt het, ebe, d gitter im tessin sin violett... :D

anja: ja , das mitem lehrer isch doch funny.. :D ok, ne soooo, aber ebe doch...

meeeeensch, ich wet morn ned id schuel, d kollegin esch emerno chrank, chani ere schoweder d husi isammle, gott schisst mi das aa
 
hei :):D

lool cili wa häsch graucht?

hehe danke :) i liaba mando diao, da wüssen jetzt den au alli :D

nai da mit de lehrer isch nid funny, es send mongos^^
ey sie söllen doch üseres lebe in ruah loh!
jetz müen mer morn üs weder an huara vortrag über üs ergoh loh, freu mi scho... jeh... wah!
 
:S ok, denn ischs ned so toll, weisch, euse lehrer (mathiklehrer) würs mit humor neh, aber wenn er bi euch en vortrag macht...... :S

wieso hemer eigentlech so komischi sache en mathe womer nacher im läbe eh nie brucht???
 
du jesi i ha kai ahnig, s lebe isch sowieso voll sinnlos, i meine du wachsisch uf, lernsch so komischi sache, wot aigentli gar nid bruchsch (gschicht, gemi) den verliabsch die total unglücklich, und jah wilschs nu vergesse, und noher?
joo den hürotisch eifach mol nämert went meinsch es git kai besser, machsch mit dem 2 kind und plötzlich stirbsch... muasch so sägä huara sinnvoll. denn fressen siach a paar so voll das u huara übergwicht hend, und uf da andere sita will me immer abneh und hungert siach ab, nu wenn me so us gshe well wia dia uf de heftli, obwohl dia au nia so hübsch send, dia ganz ziit macht me siach selbstvorwürf und me mag siach nid...
jaah eh sinnvoll?

s lebe sött meh eh andersch lebe als in d schual goh und go schaffe... he... :)
und dia scheiss liabi sött meh au weg loh! am liabschte sötts eh jede mit jedemn...


lol sry, i rege mi grad so brutal uf...
 
gopferdeckel, die scheiss huara verdammte lehrer, wer meines eigentli wär mer send?
He mer hànd 4 lektione nu über da scheiss gredet! bwa han i mi ufgregt, und dia ganz ziit häns üs here gstellt, das mer dia böse send und wais i was! he so arschlöcher, mer händ nüt dörfe sägä oder so, den säggens no es säg a diskusion gshe a huara gaili diskusion, und was häts brocht? nüüt! gar nüüt!

ok gail weisch wa? mer dörfen in kei abschlussreis, mer machen kei abschlussreis! huara liab muan scho sägä! He weisch wa häns üs welle verschloh? Das mer in a Berg gön und den ufa laufe und inara alphütte übernachtetn, den am nächste tag wieter laufen und in de nächste alphütte übernachtet! he nu wandere! kai abschlussreis, nu wandere! do machi nid mit (bi nid dia ainzig) und jetzt machen mer gar nüt!

bwaa so arschlöcher, zum glück no nua 7 woche...
 
boah, huere hert, aber das dörfet die jo ned mache, es isch jo euchi freizit, euchi site, het ja nüt mit dr schuel z dut...
boah huere fies. nei echt wör au ned go... 4 stond lang, ond der heit nüt döfe säge???
so schlemm esch jo ned mol euse lehrer (ok, eusne lehrer wärs egal)
aber dasch huere hert........was hends denn so gseit.....send die blööd??

(nu so näbebii, han es 6si kha en english muahahaha)
 
hei gratuliar der zu dim 6i :D



jo mol mer händ scho dörfe rede, aber kaum hend mer nämis gsait, häns wieder so dummi antwort barat kah, das stimmi hinde und vorne nid, und es sägi falsch und jaah, ebe sie händ üs immer so here gstellt das mer dia send vo falsch liegen und sie in allem richtig!
de kolleg hät den da mol gasit, und was hens gmacht?= sie händ en nid usrede loh! es send so mongos, echt he! i kapiers nid... echt nid...

jo was häns gsait? das mer nid begriffä händ was dia stund mit de spiegel gmaint isch, und das jetzt eifach wenn konkret sie, und üs devo abhalte z kiffe, rauche e.t.c sie wäns üs nid verbüte aber halt abhalte...
und no so scheiss, das sie facts hend und sie viel meh wüssen das mer vermuaten :)
und jaah, was häns no so verzellt? halt wege de page... sie händ gsait, z ganze hägi nüd mit de page z tua, derfür ebe doch... na ja...

und ebe jetzt döften mer uf de abschlussreis go wandere, aber wer will da scho? also gits gär kai abschlussreis, und kai arbetswuche... haha schön gail...

ach ja, er hät ebe no gsait das er vor 6 johr au mitere klass ins tessin säg in d abschlussreis und das sie ihn voll verarscht hend, sie händ a razzia gmacht und den häns alk gfunde huara viel, und da häg ihn halt entüüscht, das wer er nüme...

Also mer würen bestroft für das, was er immer na nid verdaut hät!
es send so monogs!è


bwa! lol i rege mi uf, sry :D
 
also hy ihr... man schribet ihr fliissig
also gester hani nüt graucht gah- leider..
hehe mir isch das rauche züg nehmli eh voll egal worde.. ich mein mer müend eh mal dä löffel abge öb etz mit 70gi oder suscht wen
jaa warum müend er eigentlich id schuel?? ja ich mein hürarisch so nen idiot den häsch chinder am hals und gemi bruchsch nie meh.

@anja: bwaaa isch ja hure dräckig!!! Go wandere tss.. naja also weisch mir mached nid mal das...naja...
und i dä 6tä hämmer au nu so öbbis gmacht: 1tag uf en berg glofe det pennt und wieder abe.. naja woow... so dumm gsi.. und etze i dä oberstufe hemmer eifach 2 lager gah^^ naja eigentlich no easy

BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ich han mini lehrstell..
und hüt het min brüder geburi

man ich reg mi au grad uf.. mini sis zickt mi immer a.. mach dmusig liesliger mach dies mach das nöd.. gester am 11 isch sie mo go amzotze cho: sie chöng ned lerne.. sorry aber wer lerrn am elfi??
sie lernt ebe für dLap.. naja aber tag und nacht.. und motz eifach immer mich wege allem a

@Jesi: man du bisch ja echt mega guet i dä schuell... echt mis grosse vorbild :DS gratulier der!
 
hehe, i ha viel z verzelle kah:):D

na ja, evt. machens jo no a kompromiss? i meine i wür doch eh echt gern gho, aber i mag nid go wandere... oder mer strichen da scheiss abschlussreis und machen selber eini (ohni lehrer) i hoffe eifach sie gän üs z geld us de klassekass :D mer händ über 2000fr ;)

jaa cilli i gratuliar der nomol ganz herzlich :) ha doch gwüsst das du da schaffsch :) bi eh stolz uf die *knuddel*


lol dini schwöster hät au stress, oder wia? :D
 
merci anja^^ und jesi au das ihr dumme drückt hend^^ warschindli isch es das gsi^^

woow ihr hend ja viel.. mir hend alles usgeh und die letschtä 300SFR spändet mer no so uf afrika. nya^^
jaa ich hoffs für eu dasers überchömed.. doch i-wie denkis nid.. die lehrer sind doch alli glich^^ aber viel glück

ja boo es gaht doch no lang bis zur LAP, okay naja isch scho klar das sie sie besta muen sie cha ja ned no es jahr sitze blibe wen sie in amerika scho alles buecht het.. naja glich mehr muen au ned übertribe :)

und höö? min (ex)-anonyme wo mi 2 ignoriert het ufs derbste mach sich au eimal wieder a mich ane :S manne echt
 
cili: naja, ich zeig der jetzt mini 2er und 3er ned woni gschosse ha de rescht vom johr, hami em letschte quartal zumne streber umgwandlet, aber das änderet sech sehr schnell weder :D
gratulieeeeeere zur lehrstell :)

manne sind zum ***** sie reget eh nume uf, wennme se will, bechutn me se ned, wenn me se ned well, chömed si....

anja: eusi schuelreise gsänd immer so us, berg ufe schlofe berg abe....aber weisch, dasch nome bi eusem lehrer so...bi de andere gönds uf schiff, gönd go sache aluege,a ber nei :(
aber das bi euch, ich weiss, has schomol gseit, isch huere fies :(
 
Werbung:
@JesI: hehe han au mal mis streber jahr gah.. aber da isch wieder weg gange.. ich hoffe es blibt bi diar :) und sneuschte isch ja immer swichtigeste...
messi nomal :)

und ja d'manne mached das glaub extra zerts nervets eim irgendwie.. den wenns ufhöred vermisst mers..:(

hehe mAN hüt machi wieder scheiss..
ich gahne nämli "zu dä kollegin go penne" debi gani uf pfäffike (mit em zug 7min vo miar)
zum kolleg go penne :D:D hahaha
 
Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück
Oben