• Willkommen auf Traumfeuer.com!
    Registriere Dich kostenlos und mach mit bei Fanart, Fanfiction, RPGs, Rollenspielen und Diskussionen zu Serien/Filmen/Kino

Das Austrianer Plaudereck II

nix is los
i red grod nix mit jemanden *ggg*
aber wird sicher nu aundas
ma i ko erst im somma wieda nach wien *heul*
ich liebe diese stadt
besonders as donauzentrum und an millenium tower und de mariahilfer stroß und de grohner gasse lool (do wohnt mei freind leida so weit weg)
 
Werbung:
cosette:
i schaus ma moi on, vielleicht foit ma wos ein :D

hannaaaaaaaaaaaaah *gg* knuffz*
mia is z'mittog und am nochmittog voi guad gonga, jetzt denk i wieda so vü noch und bin a bissl schlechta drauf...

also, cosette, nochmal zu dir und deinem tagebuch ^^ :D
Ob du ein richtiges Tagebuch oder einen Block willst, musst dir selbst überlegen ;) Ich an deiner Stelle (hatte auch schon so eine ähnliche Idee) würde aber irgendeinen schönen Block kaufen (nicht so nen Collegeblock, sondern einer mit Motiv vorne drauf oder so :) ganz nach deinem Geschmack).
Zum Schreiben: Ich würd mal nicht so, wie das eigentlich "alle" machen, einfach nur sowas in der Art wie Aufsätze schreiben, also den Tag nacherzählen, sondern zum Beispiel eine Liste machen, mit Song des Tages, besondere Pluspunkte und Negatives des Tags, je nachdem, was du alles aufschreiben möchtest... gibt ja viele möglichkeiten, kommt ganz auf deine interessen oder die geschehnisse an... (z.b. friend des tages, musik, künstler, film/serie... )
Ich werd das jetzt auch anfangen, weil ich mir denke, dass das später (so vielleicht in 10 Jahren) ganz interessant zu lesen ist, wie man damals war...
Ich hoffe, ich konnte helfen.
 
jo bei mir is des voi arg mir ghets voi gut und auf amoi ohne das irgendwos is stimmung im kölla...so...frei mi scho auf nexts johr, neiche Schui...:D :D :)

jo wien is sooo schen..am mitwoch fohr i a endlich wieder amoi..*froi, froi*

twin tower? manst du mischeck und andromeda oder wie der ondere hast?
 
dawö...nur merh bis 28. Juni...donn bin i ENDLICH 14..i gfrei mi scho sooo vü...und am 28. 8. feier i geburtstag von sista (die wird 19) und vo da ki..(ähh...15?)...voi witzig das die am söben tog geburtstag hom..
 
nadine: na i glaub ned dass i do scho woa!

hannah: des kenn i, geht ma oft so. i hob moi so oage stimmungsschwankungen ghabt, von ana sekund aufd andere voi sad, dann gleich wieda happy, dann varuckt... die ganze zeit, des woa nimma zum aushoitn.
jöööööööö :D wie long bleibst in wien?
 
serwas ihr do...
finds genial das do aufna deitschn seitn a a österreicha eck is...
kenn ma wenigsts im dialekt schreim *gg*
des mitm hochdeitsch folt ma nänmli irgednwie schwa....
okay lg an ole österreicha do..
 
worscheinlich bis fr...weil i am sa training hob, und vorher mi mit freundinen treff...

übrigens ki, hast da nicci schene grüße vo mir ausgricht??? und des am 28. Juni..wir hom so a schulfest "PLayback" nennt sie des, sketches, tänze, bands...(oba die bands san fad) vo alle 4 klassen vo da hauptschui..eintritt is frei, des san freiwillige spenden..hobts lust zum kommen?
 
²Ki: Danke, des meischte hab i eh scho so aufbaut, aber i hab ma a paar Punkte vo dir notiert (z.B. Friends des Tages, weil i grad eh so dazwischen bin und des intressant isch und weil i mi spada a no erinnern wü, mit wem i so zam war ^^) und find's guat, weil ma si dann spada a no erinnern ko, wie ma früher war. Also, i hab's jetzt so gmacht, dass i nur ganz kurz des Gschechene aufschreib und dann hajt no a par andere Punkte, woaßt? Wird sicha cool.

²Hannah: Hallo!

²Paige222: Servas!

²Nadine: Ki hat's gwusst!
 
paige222, woher kummstn?

wie long bleibstn am fr? i kunntat glaub i noch wean foahn

puuuh... jo, i glaub scho, dass i ihr schene griaß ausgricht hob ;)
wonn ned, i siachs eh am sa wieda, konn i jo nu amoi mochn :D

i waß no ned, ob i kau ;)
 
Werbung:
1) I bin die Sarah *hand hi streck* Spitznam hab i koan (bi scho ewig auf der Suche nach oam), außer vielleicht Sarih.

2) I ho: Geschehnisse d. Tages (kurz), Feelings d. Tages und school today. Des is zam kurz gfasst. Dann hab ich no

Mei heutige Liebling...
...musik,
...stunde (Schuj)
...aufgabe (schuj) Des känntat i theoretisch a mim Gegenteil machen, ajso Mei heutige Hassens.... u.sw.
...beschäftigung (dahoam)

Und dann hab i no geärgert und gefreut und hab ma vorgnomma zwischen den Texten a Gedicht/Songtextstelle, di grad passt hizschreim und nach den Einträgn vielleicht a kurze Gschicht oda a guats Gedicht oda so.
 
Zurück
Oben