• Willkommen auf Traumfeuer.com!
    Registriere Dich kostenlos und mach mit bei Fanart, Fanfiction, RPGs, Rollenspielen und Diskussionen zu Serien/Filmen/Kino

tiroler dialekte und des is des plaudereck dazua

AW: tiroler dialekte und des is des plaudereck dazua

Des kenn i. Obo jeatz hom ma e wida a bisal sun. Sel wettaschwonkungen mog i net so gern. Da griag i lei migrän.

sel Lilith- bisch nit a bayrin oda irr i mi?
 
Werbung:
AW: tiroler dialekte und des is des plaudereck dazua

Womöglich wiaschts moang wieder bessa ba uns hods gegn sechse nomoi gscheid gewedascht auwa zumindest ohne Hogln, mei Grottn in Sicherheit nond bi i schon zfriedn.

Pfff na nied gonz Soizburg auwa i ho ma denkt do pass i a gonz nowe dazu za enk immerhin sand Tiroler und Soizburger (Boan + Voralberger) eh fost ah eigenes Lond.

Ausserdem deafst gern Jenny za mia sogn.
 
AW: tiroler dialekte und des is des plaudereck dazua

Füa heit hat a schian gmeldet:) Bin gonz happy
hasch du a a schildgrootn oda hun i da s wort foisch glesn?

ups- woit di nit zu die büffl steckn. Sorry.
Je sel san ma :D wobei di vorarlberga versteh i goa net. de habn j fast schu a aigne sprach und koan dialekt mehr :)
 
AW: tiroler dialekte und des is des plaudereck dazua

Du host recht, ba ins is a no sche owa i woat glei bis i miedn Radl foh non schits sicher wieda.

Na a Grottn is ba ins a Auto...

i find de Voralberger extrem cool, Grubirra (Erschdäpfe) und so... obwoi do miasstads ehcht an Sprochkurs für die Fremdsproch Voralbergerisch mochn
 
AW: tiroler dialekte und des is des plaudereck dazua

:D jo dann lassn drotesl steahn, don regnet s net

aso, a grattn- so hoast bei uns da Gübl (Auto)

Hihi, so quasi- Deitsch- vorarlbergeisch , vorarlbergerisch-deitsch ....
Des sch sicher oane von di schwiergschtn fremdsprachn
 
AW: tiroler dialekte und des is des plaudereck dazua

guade Idee, war echt zan Prowiern

Bsunders die Gramatik...

Bist du heid oawetn oda genießt an schen freien Tog?
 
AW: tiroler dialekte und des is des plaudereck dazua

Jo stel da amal die rechtschraibung voa :D Des war doch mal a gaile untarichtsstund in da schual ( und a schwas fremdfoch no dazua ) :D

Na i hun urlab- leida konn i net wegfahrn sondan muaß füa de projekchtarbeeit vorm schlaptop sitzn:( und des bei dem schian wetta- und dann wenn i nimma mog ischts abend und der dumme wettafrosch hot regn und gwiter füarn abnd angsagt :(
 
AW: tiroler dialekte und des is des plaudereck dazua

Hab grad voll an ohrwurm den jeda Tirola kennt :D


".... ein kranz von Bergen, stolz und hoch erhoben, umringt die Heimat mein,...."

Gott- immer wen ich" dem Land Tirol die treue " höre muss ich mitsingen ( und alle in der Umgebung summen oder pfeife zumindest mit, oder singen es ) :D
 
AW: tiroler dialekte und des is des plaudereck dazua

"Tirolerland." tataataaa tata ta "Ein harter Kampf hat dich in zwei geschlagen von dir gerissen wurde Südtirol"

^^
Jo genau des is a so wia ba ins da Reiner Marsch "Hoch Regiment...." :D
 
AW: tiroler dialekte und des is des plaudereck dazua

"die Dolomiten grüßen uns von ferne , in roter glut zum letzten lebewohl... :D"


Loool

Leider kenne ich den Reiner Marsch nicht :( Wer ihn mir mal bei You tube anhören :))

WOASCH WAS MA GRAD AUFALLT? I schreib ja gar nit im dialekt ! dws isch ja schu fast peinlich:uhoh:
 
AW: tiroler dialekte und des is des plaudereck dazua

:D

a geh her auf, i verfoi do herinn a euwei wieder as deitsche, kimmp a abissl bled wenn i so schreib. Obwoi wos dua i eiegntlich an Tiroier Eck herinn?

Reiner Marsch muast da ohearn auwa den spüns eh a bei jedn Bierzöt.

sog wenns singen "Von dir gerissen wurde Südtirol" singans ba ench a oiwei "Gott sei Dank" eiche?? ^^
 
AW: tiroler dialekte und des is des plaudereck dazua

Pfff na nied gonz Soizburg auwa i ho ma denkt do pass i a gonz nowe dazu za enk immerhin sand Tiroler und Soizburger (Boan + Voralberger) eh fost ah eigenes Lond.

Ausserdem deafst gern Jenny za mia sogn.

Da hab i dei erklärung warum im tirola eck bisch :D

Bei uns gibts nit so oft bierzelt- eher bälle, festl und so.... Also bewusst hat i eian marsch no nia keahrt.


Bei dem Text "von dir gerissn wurde südtirol" gibts zwoa sachern de ma zwischen singen kann ( je nach dem wo ma isch). endweder es " Gott sei dank" oder dann gibts no " Lebe Wohl"

Und s gibt no was was ma nach m refraint manchma singt

" Du bist es land dem ich die treue halte, weil du so schön bist mein Tirolerland " und dann singen a manche drein " Es gibt koan Bier es gibt koan wein, ja wenns a s isch gemma wieder heim " datadamm " es gibt kao Bier, es gibt koan wein, ja wenns a so isch gema wieder heim."

( mir san eben a lustigs völkl :D)
 
AW: tiroler dialekte und des is des plaudereck dazua

hö, vo der letzten Strofn ho i no nia wos keaht. Merk i ma und wend i eim naxt Zöt oh.

Bälle? Sads jo eher vo da noblen Sortn ^^

boah bin i no miad i muas endlich wieda friara schloffn geh,....
 
Werbung:
AW: tiroler dialekte und des is des plaudereck dazua

Des isch a koa strofn sondan den sing ma oanfach dazwischn eini :D
Naja... eha so was wiea jungbauernbäll, dorfball, stadtsänger ball, hak-hasch-borg gymball und co :D

jo mach des--- schlaf guat
 
Zurück
Oben