• Willkommen auf Traumfeuer.com!
    Registriere Dich kostenlos und mach mit bei Fanart, Fanfiction, RPGs, Rollenspielen und Diskussionen zu Serien/Filmen/Kino

Schwiizer Kafichränzli IV

@cili:ui ;) jo es goht scho e stückli zum fahre, aber vo basel isches nit wit weg und irgendwie musch jo uf e zug

@ all: greenfiled isch dr absoluti hammer gsi!!! ha mi mitem gitarischt und drummer vo art brut unterhalte inklusiv hugs am schluss ;). am geilschte sin natürlich pacebo und depeche mode gsi. EIFACH WAHNSINN. jetz bini zinmlig müed, ha jo nit wirklig vil gschlofe und hoff dasi gnueg energi für d show ha, aber das wird scho guet.
wie gohts euch e so?
 
Werbung:
hmm jaa chasch mer ja mal dini nummere per pm schicke ;)

och du machsch mich iversüchtig :( ich het doch au welle gah :(
aber guet das es geil gsi isch :D
hesch au es autogramm becho?

jaa mir gaz guet gester het mi en "bull" gfiggt und ich han na es 50gi debi ka (aber das het er nid gse) jaa ich han min uswiss müese zeige jenes züg ageh wenn ich hei mues, ob mini eltere zeme sind wo ich wohn handy nummere.
ich und dkollegin hend den voll angst becho will mer checkt hend oder ebe gmeint das isch eh kein richtige bulle gsi sondern sonen bsücho paat. weisch de het behauptet mer seget bsoffe (ich so: nei das isch italinisches temprament) ich so was söll das eigentlich überhaupt: eer so: jaa will du um die ziit (es isch 12i gsi) mit nume alk umelaufsch ebe ich so: hallo ich bring das zunere party gott han ich de agmotz. am schluss ich: jaa und was wend sie etzze mit dem? er so: mir überlege öb ich dim mami alüte!

sonen arsch.. ich und koll sind den ad die party und hend am kolleg aglütet er söll eus mitem auto go hole mer heget angstz vome bsücho.
den het er eus gholt mer hend kli scheiss gmacht und den het er mich na vor dhuus türe gfahre voll edel.

hüt bini am see go chillen ;)

huere roman in falsche reihefolge (also die story da ) sorry!

annika du schaffsch die scho mit links :)
 
@cili: jo machi
nei autogramm hani keins, ha gar nit drnoch gfrogt, das hät so fan-mässig usgseh, drbi simmer wie kollege mitenand umgange höhö. ha zwor nit wirklig vil gredet, aber isch glich cool gsi

jo uffüerig isch nit schlecht gange, ha mi widr kurz vertanzt, aber das isch nit so schlimm gsi. es het mega vil panne gä, aber i glaub das isch noch usse nit so ufgfalle
 
@annika: messi :) naja im moment isch zwar mis natel gsperrt doch ich hoffa das änderet sich bis den wieder :D und suscht lüti halt vom kolleg diheime oder enere telefonzelle ah :rofl:


hehe jaa das isch ebe geil wemmer so kollegschaftlich mitnenand hängt :D
hm schön das es gut glofe isch :) jaa wenss eh panne git ned amerke lah ich wette spublikum het nüt gmerkt :)

jäjä es isch so heiss :D

@tanja: müssti au wiedermal mache :D
 
@cili: isch nit so tragisch, i hätt glaub sowiso kei zit ka, bi widr mol dr ganz sa blöd im züg umegsegglet ;)

was händr so gmacht am we?
 
uff den bini ja froh, will ich han ebe schnell wieder müese nach züri zum mit de kollegin go es gschänk für am abig kaufe =)

jäää ebe ich bin in basel gsi und am samstig abig in züri ->geburi fiir

bua isch das lustig gsi woni irgendwie kli däne gsi bi bini mit de hose (wenigstens s't-shirt abzoge) vo de brug zwüschet em bellevue und em bürkliplatz id dlimmat gumpet :D
loool han zerst gmeint ich versuff doch so type hend mer am rand wieder useghulfe (bin den aber na zwei mal go gumpe)
jäää
und zerst am hb isch sonen verückte dütsche cho und de het mer den alk kauft :rofl: :D

und hüt weissi nid so was mache die meiste koll müend lerne oder sind am fraui ;)

goo segle @annika? wo den? ufem rhein?
 
hehe nei nit segle-> seggle/seckle -> renne, das hani gmeint ;)
ufem rhy kame glaubs gar nit segle, ha zumindescht no nie öber gseh
 
hey lütlis wie gohts euch so?

also mir gohts fantastisch. ich mein HALLO, no 1 Tag Schuel und denn FFERIEEEEEE! I kas kum glaube. wobi wirklig ferie wärde die erschte zwei wuche leider nit, aber glich, es goht ums prinzip ;)
 
öö scho ferie????????

ich han erst in "3wuche" also ja denach hani kei schuel und mus ei wuche halt ganz im gschäft si..

jää mir gaz easy :)
gang nacher na weg mitem kolleg er kunt mi mitem auto go hole :D

und was tüend er so?
 
jäjo du!

wie lang hesch denn ferie?

i bi jetz zwei täg elei dehei gsi, isch meega gmüetlig gsi ;) morn muesi leider scho go schaffe und das zwei wuche lang, aber zum glück gön mini elter am donschtig scho in dferie das heisst, i ka anderthalb wuche lang ufs huss "ufpasse". i kum mr denn sicher ganz schön alt vor, so go schaffe, denn hei ko und sich ume hushalt kümmere muahahaha

mäldeter euch a fürs rollespil? i würd jo sau gärn mitmache, aber ebe, i wird kei zit ha in dene ferie zumal i jo denn bald 4 wuche wäg bi und au dennnocher zimlig im stress wird versinke. schad, dases so voll greglet isch und nit so frei wie s kdm. aber i kas verstoh dass si wänn uf nummere sicher go, damits nit "versickeret"
 
2 wuche ferie i 4 wuche... naja du..

üüü duu hesch stuurm?? und machsch kei party? :D hehehe
jaa wied dkollegin die het 2 wuche sturm ka.. ich bin den mal chli go helfe ufrume het ja schlimm usgeh :D muahahaha


ooch macht mi ned so ah das neue rollespiel :D aber es git ja no meh :)
 
aiaiai, e muess mi au mol do inne wiedermal melde..hami ja sitem neue thread nümme gmäldet..ach...

e ha s klasselager hinder mer. s esch echt genial gsi...vorallem well euse lehrer so bescheuert esch das em alli regle egal gsi send...ehm eschs egal gsi wennmer is bett send, solang er het chöne schlofe und mer am 11 im huus gsi send, mer hend dörfe id zimmer vude jungs, obwohl eigentli verbote isch (naja :D ) ok, d wanderige si chli schräg gsi, aber au das het müesse si :D mir sind im wallis gsi, esch mega schön döt...en saas grund...

wa hend ihr so gmacht ider letschte woche?

yeah, i han no 1 woche schuel (und das nur no theater probe..wel mer jo am fritig abschlussfescht hend und mir dete müend es theater vorfüere) und denne...i weniger als 1nere woche..ab nach spanie..gott i freu mi so..e vermesses rechtig :D
aber i genau 1m monet fohni d lehr a... *angscht* :D naja... i ha nur no 3 woche ferie de summer..nömme 5...und au nömme 14 woche im johr,...sondern nur no 5 im johr. s werd scho en umstellig, und irgendwie beni truurig, well i gseh denne mini klass nüme und so..aber naja :D
 
Werbung:
:Deeey jesiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

endlich meldsch di au wieder ;)

üüü sones klasselager?? das isch ja en traum! mir hend amigs na bis zabig am 11 müese schuel mache!!!! undlaublich :D mer sind dozumal au im walis gsi
coolDas er es so geil ka hend.. aber ebe isch ja eine vodr letschte wuche gsi =)
Nacher fangts lebe B ah meitschi (seit mis mami immer) aber du wirsch das easy schaffe jesi mis chline vorbild bisch ja *kopftätschel* :D
Und sus kasch ja mich oder tanja fröge vielicht chekets mer ja :D
Aja lool tanja dete wo ich s’schwümzüg vergesse han :D *lool*

Was machet er sden für es theater? Was muesch so spiele? *neugirig bin*
 
Zurück
Oben