• Willkommen auf Traumfeuer.com!
    Registriere Dich kostenlos und mach mit bei Fanart, Fanfiction, RPGs, Rollenspielen und Diskussionen zu Serien/Filmen/Kino

Schwiizer Kafichränzli IV

salüüü metenand

hei, e be weder zrogg vode ferie. s esch so genial gsi. s wätter esch unglaublech gsi. d hetz het mer aube ned usghalte. 49° ir stadt, bim iichaufe. aber am strand het mers echt guet usghalte, wenn mer warm kha het esch mer schnell is wasser :D mer si no paar tag nach portugal, det eschs au mega schön gsi, s einzige problem esch gsi das s wasser veeell z chalt gsi esch, echt. e be einisch ine, so bes zude chnü, nach 2 min hani usemöse, es esch so chalt gsi das mer d füess weh do hend.
naja, schösch simmer halt z spanie gsi, bir familie und so. s isch genial gsi.
wie sind eui ferie so gsi?

för die womi noni kenne, e be d jesi.

schöne nomi no..
 
Werbung:
jessüüüüü :D

soo heiss??? :O oooomg! ;) ich bin ja scho fast bi 35 grad gstorbe ;) aber mir hend zum glück en geile fluss bi üs ka ;)
aber das es meer so chalt isch chammer fast ned vorstelle :p ich gang glaubs au mal nch portogal :D
=)
^^jo mini sind de hammer gsi ;)
ich hoffe die wuche wird au lustig.^^
wenn muesch afannge schaffe jesi?

lol steph :D :rofl: dAS isch echt lustig :rofl:

mini kollegin (ja die gabby) isch da au agmeldet aber nie on :p
 
hehe :) jo i be mer zersch ned secher gsi, öb sie's wörkli esch, gäll rame? ond jo han denn aber vom schriebstil ond so gmerkt, dass es miis sweetylein esch :D
 
e muess am mettwoch afo schaffe...und e ha angscht vor de öberbetrebleche körs :D chasch mer mol erkläre was det so ablauft? esch das wie normale unterrecht, halt eifach speziel wie zum bispel bi mer öffentlechi verwaltig?

jäjo, d gabby, chasch ere mol en gruess vo mer säge :D
und das s meer so chalt esch, naja, dasch ned en ganz portugal so, aber ebe dete wo mer gsi send :D verdammti welle und mega chalt, aber s het mega vell surfer kha :D

mini kollegin esch au agmäldet, chunt aube sogar on, aber nuja, sie schribt nie
 
:)hehe das macht ebe scho frünshaft us das mer sich so erkennt :)

abem mittwuch?? lol ahh wegem 1 august sicher den :) toi toi toi den!!!
ÜK? Das isch sgeilste wos git :p also bi mir gsi und bi de meiste.. ja es isch wie unttericht dete wo du ebe ük hesch (ich hanb bider firma swico ka) welli branche bisch du scho wieder`??
also ebe wie unnterichzt mer hend amigs so gruppe arbete müese mache, doch bi üs isch es so easy gsi, chli zue lose ( so 30min) den eh haöbstund pause.. am 3 fertig :D

surfer?? :D ehh paar hübschi?? :D :p

öö welle nick het den die```

machet er hüt na was?

doch isch ebe ned bi allne so :S eh paar hends glaub na streng gah... und ich han 2 täg gah im ük 2, eh paar eh wuche.. ebe gsesch bi allne andersch :)

doch de ük 1 isch voll easy, sie laberet nur über d'ÂLS und PE^^
 
jo wegem erschte auguscht :D

naja, e ha am 10 und 11 auguscht s erschte mol.
d brache...öffentlechi verwaltig...ech ha im bruefsbeldigszentrum. und ha am 4i us

nuja...s werd scho was


d surfer si genial gsi :D nei, s het echt vell höbschi ortugiese kha, und au spanier :D

mini kollegin het der nick yarisha, aber ebe, sie esch ned wörkli aktiv

so, e muess go baba, hdl
 
warschindli wirsch es ned gse aber :) ää coool annika das alles guut lauft :) have fun!

offentlichi verwaltiig.. hmm.. weissi gad nüx, aber chunt scho guet :) im erste ük muen mer ja eh no kein vortrag mache (also ja mer hend en 5minütige müese über irgendwas^^)

jaa surfer sind glaub meistens hübsch *träum* aach etze würdi am liebste na chli as meer ::D
ahh soo^^

hüt na was vor? ich gange etze gad na schnell zum dokter mal luege was de seit.^^

bb
 
heiii chiccaaa ;-) jooo leider bini scho wider am schaffe... also joo hüt nid... i wär verschlofa... :p ha frei gnoh...
will i ha jo es fescht geh, und miar sind nid viel zum schlofa cho :nein: :D
hmm sind er z losone gshe odr so? wieso nid in tenero? :D
hmm du häsch luzäärner kenne glernt? wäääh... lol nai, i bi es bööses :D

jesi; heeeeeiii gohts der guuat? scho lang nxi meh vo diar ghöört? und freusch di uf a 1 arbetstag? :D

du wege eure surfer... :p i han au eine kenne glernt :D
aber jo... alli finden ihn mega hübsch,nu i nid so... :p aber irgendwie hät er an miar am meischte froid gha, aber ich irgendwie nid an ihm :doof:
lol, i check mi au nid ;D
 
guuate moorge =)

Joo bin wach, leider chli früener asi gmeint ha ( i bi scho am 9ni verwachet... am 10ni bini den ufgstande... ) wil i ha gmeitn i stand erscht im 2uf... aber was solls. gschlofa hani tiip toop :D duuu?

hmm schaffe muasi niid, han frei gnoh, wili ha welle schlofa (isch ebe nüt drus worde :p ) und hüt obet hät de kolleg as fescht. so 1 august vorzoge, will am 2 eh wieder all go schaffe müen... den gangi dete here... würt wohl wieder nüt us schlofa :D und duuu?
 
guete morge metenand....hai e be churz vorem iiischlofe, be zwar erscht grad vor 20 min ufgstande, aber ergendwie dräit sech alles. nuja

anjaaaaaaaaaa, schön di weder mol z gseh. goht dr guet?
e surfer? tell me moore :p

mer gohts ganz guet halt ebe usser dasi müed be, muen höt no go passföteli mache före lehrlinguswiis :D

e freu mi mega ufe 2., woni afang schaffe, aber ergendwie hani au es mega komischs gfühl...nuja

e go mol go luege was mini ma so kocht :D
 
Jo han au guet gschlofe, merci :) Han öppe bes am 10ni gschlofe ond be denn öppe am halbi 11i uufgstande, ha mi aagleit ond ben a PC ;)

hm.. weiss noni was i höt mache, wahrschindli gangi as fescht vo minere tante, die het höt gebortstag ond macht sovell ich weiss es chliises feschtli ;)
 
mir is au schwindelig, han müese bluet neh :D hehehe

anjaaa bella :D

jaa mer sind uf losone wils in tenero kei platz meh ka het :) aber de camping platz isch eifachz de hammer gsi :Dohh jaa han ,mega viel luzerner kenne glernt :p hehehe aber st.gallner hets nameh ka :p

en surfer wo all hübsch findet`? :D buaaa tell more more more :p

des isch normal :D so es gfühl vondere mischig us freud und angst :p

lerlingsuswissföteli? ich han sones schrecklichs drin han doch ned denkt das es ned jedes neue jahr en neue git ;D

@steph: geburis sind immer guet den giz kueche :p

@anja: viel spass bi dem fest :) schaffsch du die ganz wuche sus normal? han ebe denkt könnt di wiedermal bsueche :p
 
Werbung:
cili: lol jo d kollegin us em entlebuech isch au uf den camping gshe, sie hät gsait, dete hägs anderscht viel jugenddlichi kah... no ja, bi üs hanis au gaiL gfunde :D aber es hät nid so viel lüüt kah wils die 1 feria woche gshe isch, na ja, nächst johr gangi uf l'loret ;-)

lol luzääärner dia chasch jo rauche... :party02:
(irgendwie findi die smilis behinderet... :D )

jo es git nüüt z verzelle..., :p
es isch aifach jenes z'luschtig mit em gshe (obwohl er hät miar immer ziggis weg :p ) aber ebe i bi voll treu bliba ;-)
obwohl i total däääne gshe bi (han en mega filmriis kah :doof: ) i han en eifach nid hübsch gfunde... no ja, im nach hinein bereuiiis... will jo. hät jo nüüt gschadet... :p
 
Zurück
Oben