• Willkommen auf Traumfeuer.com!
    Registriere Dich kostenlos und mach mit bei Fanart, Fanfiction, RPGs, Rollenspielen und Diskussionen zu Serien/Filmen/Kino

Schwiizer Kafichränzli IV

iiiich bin d affäre vom abteiligsleiter...der big boss het en affäre mitem frau vom abteiligs leiter.... jo, der abteiligsleiter werd killt..und ja, irgend sones drama, isch aber mängisch no voll witzig, s geilschte isch eifach...euse lehrer spielt au mit, und er isch die alt, italienischi putzfrau...sis koschtüm isch am genialschte... :D

ja d woche isch ganz ok gsi.. der lehrer het sich chli über eus ufgregt, aber welle lehrer macht da scho ned?

jaa...e frog hani... wäge mathe...e ha jo franz, englisch, dütsch, IKA und w&g (und sport :D ) wo zum tüfel esch mathe? :D e meine, ke mathik chani jo ned ha....w&g? *verwerrt* das frogi mi scho mega lang :D i weiss e be dämlech... :-D (e mache s E profil, falls me da muess wösse zum chöne antworte :D )

e ha praktisch die ganz woche am 10ni schuel bzw theaterprobe...e fend das so genial.. :D
 
Werbung:
ööö jesi etze hani zerst gmeint du meinsch das mit de affairä äächt :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
hehehehe ich dummchen :D
soo lustig :D din leher als ptzfrau? lool vo dem kostüm würi es pic mache ;)

jaa mathe hets schono kli, in w&g drin :) so prozentrechne ect na oft :) also mer hend au es rechnunngswesen buech :)
 
prozentreche? dasch genial...also nix algebra, oder? :D

ai, e freu mi ergendwie mega... :D

jo klar, ich han immer doch en affäre mitem abteiligsleiter :rofl:
klar machi es foti, er het e perücke, e rock en bluse, falschi brüscht *g* ach, und en knallrote lippestift... däm isch echt nüüt piinlech
 
hm ne ich han no kei bis etze ka :) zumm glück :)
aber defür buechisgsätz ;)hehehe

jaa vielicht isch er ja eh transe ;p
OKay mir isch au nüt peinlich :D das findet die ider schuel so lustig das sie amigs seget ich söll dies und das mache (das wär ihne peinlich :p)

:D
 
na wie gohts euch so?

hey nei es isch so dr hammer in dr roche go z schaffe. in dr abteilig vo mim papi hets eifach so cooli lüt und ab und zue hani eifach nüt ztue und chill neume ane und los musik odr i gang mr e kaffi go hole. hüt hani könne puffer lösige mache fürs labor, het spass gmacht ;)
 
jää eady italie isch im final :D darum na besser :D

öö machsch du ned sgymmi? oder so? oder ferie job? :)?
oder hesch dete eifach die arbet für dschuel müese mache? :)

hm.. sus was giz so nües..
am zieschtig hani striit mitem leher gah :D huere zicke etze het er eh notziz gmacht ich seg unfründlich :D naja was solls, :D
hmm bald ferie yeah :D

hmm suscht.. gester bini nach de schuel na an züri see go chille voll gääch gsi, bis uf das das dkollegin vom biendli gstoche worde isch und etze fasch nüme laufe ka :(

jaa und hüt simmer id dlimmat ga bade :D voll gääch isch das chasch dich immer de ganz fluss abetriebe lah :D
 
doch doch. isch e feriejob. i sött grad so huere komplizierts züg go usefinde, aber jetz hani denn viereckigi auge...jänu...

scheisse dass italie im final isch. bi ehrlich gseit für dütschland gsi (s erscht mol im läbe)
 
achso... na da wär nüt für mich...

:D bäää ich bin für italie :D und im final bisch öbbe au gege italie?? :p hehehe

naa wie gez eu so?
han hüt de voll scheiss im gschäft gmacht :D und all wüsstets :D aslo han blödlet und öbbis de ganze firma und em verwaltigsrat gschickt.

greez.
 
hihi geschter hani könne mit zelle schaffe, bzw. zelle verdünne, het mega spass gmacht. und am nomittag het dr chef nüt z tue ka für mi und denn heter mr dr uftrag gä sini visitekarte z sortiere (2.5 stund hani ka) isch aber no meditativ gsi und er het e schissfreud ka nochher, dä typ isch so luschtig ;)

jä bi au im final gege italie ;) zu frankrich hani definitiv e grösseri beziehig usserdem hani bis jetz sooo vil schlächti erfahrige mit italiener gmacht usserde4m isch die mannschaft gruusig und so aggresiv und dr trainer isch mr au unsympathisch.

oje...wird das nit irgendwelchi unangnähme konsequenze ha?
 
=) cool wenn deer das es dir dete gfallt... hehehe jaa genauso bimboarbet mueni amogs au mache, doch amigs isches schön das isch den so chillig =)

wie lang schaffsch na??

hmm jaa wenn schlechti erfahrige gmacht hesch :D ich bin halt gege die froschschänkel-frässer :D ;) nei seich :)

nöö het kei geh :D oder nonig :D
gester simmer so in züri mit de firma wech :D isch na geil gsi sich betrinke ufem chef sini rechnig und shisha rauche hanen au müese lerne.
 
no die wuche und denn gohts ab in d ferie

jo i bi sunsch au nit so für d frogs, aber no lieber franzacke als italos ;)

denn isch jo guet.hähä so geil. mir hän geschter au no welle go shisha rauche und denn hets in dere bar wos suscht immer het, eifach keini me ka...und mir hän nit extra ins kleibasel welle
 
:)gasch inere wuche da mit dine kollege weg?? =)

hmm :D

oohh neiii aber îch nimm lieber amigs vo minere als vom resti, im resti gebets eîm amigs mega schlächtli :) han mini gester au mitgno, isch kanti-openair gsii, dbänds zwar ned so de hammer aber ja..
 
Werbung:
ah kumm hör mr doch uf. das isch so zimlig die dümmscht wm gsi, woni je gseh ha, nüt, aber qwirklig gar nüt isch so passiert wie i ha welle ;)

und wie gohts euch so?

mir relativ guet, wobi in letschter zit hani e urkomischi stimmig, kei ahnig wieso.es isch so geil eifach elei dehei und go schaffe, kum mr so richtig usgwachse und alt vor hihihihi.
und am sunntig gohts ab in d ferie, i freu mi so, änlig wäg vo do und all denne blöde baustelle (i hasses immer in de summerferie wird überall baut, in dr stadt fahre keini trämli me richtig will si eifach dr ganz steineberg ufrisse, sone kack)

also wünsch euch no e schöne tag
 
Zurück
Oben