1. Diese Seite verwendet Cookies. Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies. Weitere Informationen
  2. Willkommen auf Traumfeuer.com!
    Registriere Dich kostenlos und mach mit bei Fanart, Fanfiction, RPGs, Rollenspielen und Diskussionen zu Serien/Filmen/Kino

Jeremy London

Dieses Thema im Forum "Die Darsteller und ihre Charaktere" wurde erstellt von minki19, 18 April 2004.

1. minki19

minki19 Guest

Liest euch das durch:

This is disturbing news. I got it from the latest Enquirer which I read in the waiting room at a doctor's appointment. It is the latest, April 26 issue, on the 3rd page it says " '7th Heaven' Minister Arrested'". It happened on April 6, when Jeremy pulled over on a Southern California highway and threw his girlfriend out of the car and began hitting and kicking her. A passerby saw what was happened and called the California Highway Patrol. They arrested Jeremy for driving with a suspended license, as it had been suspended from getting a DUI conviction, and marijuana possession. As well as a misdemeanor assault and battery and domestic abuse. It has been said that Jeremy had also kicked in her door at her house, trashed her things, and caused $15,000 dollars in damages to her car. At the end of the article, it said that he makes $35,000 an episode for '7th' and that he isn't appreciative of the show. A source said that Jeremy had said about the show "it's stupid and a joke and I wouldn't watch it if I wasn't on it". There is a picture of two cops investigating the door he broke down at her house as well. I believe this to be true. A man is innocent until proven guilty, but this seems true to me. I know it's The Enquirer, but they have been truthful about stuff like this. If it is true, then they need to remove him from the show.

2. imported_imported_Sina

imported_imported_Sina New Member

Ist das echt wahr, was da steht ?
    Oder ist das wieder so ein Witz ?

3. minki19

minki19 Guest

4. imported_imported_Sina

Aber da steht es ja auch im Forum,
    und deshalb weiß man ja auch nicht wirklich,
    ob es die Wahrheit ist, oder ?

5. EHF

EHF New Member

Wer kann denn das zusammenfassen und übersetzen ? bin eine Null in Englisch!

6. PascalW

PascalW New Member

Leider stimmt diese News.

(Nicht die originale Übersetzung)

7. EHF

EHF New Member

Danke für die Übersetzung
    Ich denke denn werden wir bald nicht mehr bei EHF sehen!
    Denn wenn man bedenkt das auch Adam(Robbie) was mit Drogen hatte, und er gefeuert wurde, kann man sich ja ausrechnen das auch Jermey wohl oder übel gefeuert wird!

8. imported_imported_Sina

Ja, ich denke auch das er gefeuert wird.
    ich glaube auch nicht, das die da jemanden haben wollen, der schonmal verhaftet wurde.
    Und ich meine es ist ja auch nicht gerade ne Kleinigkeit, wenn man Marijuana besitzt und er hat sich ja auch noch mit seiner Freundin gestritten und sie geschlagen.

Die Seite wird geladen...

Diese Seite empfehlen