• Willkommen auf Traumfeuer.com!
    Registriere Dich kostenlos und mach mit bei Fanart, Fanfiction, RPGs, Rollenspielen und Diskussionen zu Serien/Filmen/Kino

"Gscherte" Plaudereckn

Werbung:
wir fohrn noch griechenland, wo genau, des was i no imma ned... :(
@ eames: mochts es ned amoi an kurzurlaub oda bloß an klanan ausflug?
lg
 
aso...des glaub i net.

ka ahnung. owa wenn donn gfrei i mi scho. ´notirlich for i mit meiner mama jeden tog wohi oder so...owa an urlaub moch ma net...
 
So jetzt muss i mi amol hier reinhucken :lol:

I red bzw schreib zwor net so wirkli extrem gschert aba schu a bissl.. also i red eigentli fost gleich wie i schreib... :erröten:

Also greez euch *winkz*
 
san do nur wiener??? hallo steirar möldts eich!!!!!!!!! also i lieb mein dialekt udn i how an orgn wal i aus da südsteiermork kum..... also steirar zagts eich...
nix gegn di andren.... nmog wiener total.... also östrreicha vor..... wir san eh in da mindaheit..........
 
Hey Paige222

*wink*

Guck mal i bin a a steirarin!!!! Um genau zu sein a Grazerin!!!!!

Wo genau wohnstn du? wiest siachs hob i net so an ausgeprägten dialekt wie du :lol:
 
i waß de garzer hom net so an dialekt.. mei mut ais ane.. bin aus dem bezirk radkersburg.... also a wirkli südsterierin.....*gg** mitm vul orgn dialekt
 
jo des merk i *g*
aba weißte wos? des stört mi gor net so org.. au wenn i net imma jedes anzolne wurt vasteh :lol:

aba siehste, hoste doch a steierarin bzw österreicharin gfunden ;)
 
a wos... so org is dei schreibweise a wieda net :lol:

aba so in meina umgebung is es echt org... da meinen schu olle i red zu gschert... :lol:

naja du i muss jetzt leida weg.. i hoff man trifft sich wieda bold mol do! ;)

Guts Nächtle!!
 
servas!!!

i kumm a amoi do her.

i man is jo net oft, das do wer her kummt. i red an wienerischen bzw, niederösterreichischen dialekt.
 
Werbung:
Oisi eigentli steht des jo im Profü ;)

oiso i hasß Alexander-Michael-Florian Kurzform Xandi im Dialekt owa meistens Xandl :D
 
Zurück
Oben